Gå til innhold

E28Fredrik's 524td


E28Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

takk for det alle sammen! ;)

Så sinnsykt rått!!!:-), blir helt nedpå å eller?:-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

jeg er redd den blir som på bildene ja! ;) hehe..

[ Bilde ]

[-o<[-o<[-o<[-o<

og jeg kan si deg med engang.. du trenger sperrediff....

hva skarru ha for å lage sånne bump steer klosser til meg og? 2 sett.

hehe.. hissig på å selge meg en diff ? ;)

hva skar'u ha i avslag på en sperrediff mot 2 sett bump steer a? ;) hehe

når det gjelder sperrediffen.. har de samme baklokk og hastighetsmåler eller? hva er likt og hva er ulikt? hvis det kun er innmaten kan jeg jo bytte ut det jeg har i min egen :P ? (da jeg har lagt mye tid og kr i industri varmelakk på diffen)

Kunne også tenkt meg et sett med slike bump-steer klosser, om du fortsatt lager disse. :)

Mvh

jeg har ikke satt igang å lage de ennå.. har igjenn å lage CNC programmet på de.. og da tenkte jeg at jeg skulle lage flere sett.. men vet ikke hvor mange ennå.. hadde vert greit å få ett anslag her om hvor mange som ville hatt ett sett eller 2 :) ..de kommer ikke til å bli dyre.. bare jeg har til selvkost pluss litt, så er det bedre å lage mange når jeg først har satt igang en produksjon på de :)

så alle sammen! spytt utm her eller på pm så skal jeg få satt igang noe! ;)

man kan få kjøpt de i statene for 110$ ser jeg.. og frakt og dritt i tilegg.. og da er de bare 13mm høye.. jeg, (som sikkert flere her også ;) ) kommer til å trenge 3-4 cm.. men jeg skal ikke ha noe mer enn man kan få kjøpt de for i statene ihvertfall uansett :)

:mrgreen::applause: :applause: 8) dette blir rått!

du har pm igjen btw :P

håper det ja ;) heheh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Solidworks ser jeg ? :) Jobber du som teknisk tegner?

Bilen blir sinnsykt rå, gleder meg til å se dette ferdig.

neida.. jobber som CNC maskinarbeider på Berget AS.. men prøver å tegne og programmere litt på si :P

fredrik, er ikke gira på det nei. jeg kunne godt brukt den selv på den andre bilen. men bare vent til du er ute å kjører med bilen så vil du se ;)

skjønner jo det da :) hehe.. kan nok hende jeg må investere i noe ;)

Var jo direkte übergromt, men hva skjedde med OZene? Har tydeligvis gått glipp av noe her jeg?

OZ'ene blei solgt :) fikk tak i ett sett med BBS RC ganske billig.. begynte å forske litt med de og fant ut at jeg kunne få enda større kant på de enn på OZ'ene.. så da bestillte jeg 4 stk 3,5" spesial lagde ringer fra tyskland.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...