Gå til innhold

E28Fredrik's 524td


E28Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

Flott farge!

Jeg har sikkert sagt det før, men hvis du skal ha E12 chrome speil - så ville jeg komplettert med E12 chrome dørhåndtak og pyntelist i grillene foran... Det er litt stilig syns jeg...

Ja, har sett du har gitt utrykk for det i andre tråder, og må si jeg er helt enig med deg! ;)

Tror den fargen her vil kle chrome veldig godt! :)

Spørsmålet er bare om det er å få tak i tenker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med å forstå hva som er blitt gjort her.. er tidligere blott koblet til 4(!!) Releer inn i det orginale ledningsnettet til bilen.. prøver å vise litt på bildene hvor ledningene er koblet.. noen som har tips til hva dette kan være? Kommer ikke på noen logisk forklaring selv :/ takker for alle innspill

20130915_171058_zpsfc6127d2.jpg

20130915_171138_zpse0efb915.jpg

20130915_171203_zpsf1796b82.jpg

20130915_171228_zps82bf0c91.jpg

Deler som venter på resten av bilen, som ble levert i dag.. regner med at den kommer ferdig lakket tilbake om ett par uker :D

20130915_171430_zps055a8267.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her, bare å få klippt bort da det finnes orginale ledninsmatter til å koble rett innpå for å få kjørelys.
Ser nesten ut som at det er noen som har laget til noe kjørelysgreier - det var min første tanke...

Jaaa, selvfølgelig er det, det!! :) gammelt ektepar som har hatt bilen siden den var ny, og de ville nok ha ljøreøys ja! :) takk for hjelp! ;) skal rett bort å fjærne det etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er "hjemmelagd utgave av kjørelys". Men er det ikke greit og kunne skru av lysene. Hvis ikke har jeg et par org. ekstra. Kan sikkert sende det med steinsus en dag han er innom. Har du foresten alt du trenger av små ting til montering, hvis ikke har jeg sikkert en del av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er "hjemmelagd utgave av kjørelys". Men er det ikke greit og kunne skru av lysene. Hvis ikke har jeg et par org. ekstra. Kan sikkert sende det med steinsus en dag han er innom. Har du foresten alt du trenger av små ting til montering, hvis ikke har jeg sikkert en del av det.

Syns det er helt greit å kunne skru av lysene :) så det skal fjernes! :) hehe

Det er bestandig noe man trenger ved en slik sammenstilling av bil :P kommer nok til å spørre her om det er noen som har etterhvert som jeg skulle trenge :) er usikker på om jeg har dørpakninger som er hele og fine.. hadde vert greit å kjøpe disse brukt om de er like fine, da de koster frakken å kjøpe nye! Samt rutepakninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker på de i døråpningen. Kan du bruke den fra venstre bak på høyre foran, og motsatt. De er som regel mindre slitt. Hvis du tenkte på og bruke mye crom kan du bruke innstegslistene fra 6serie e24 må bare kuttes litt. Eneste er at du trenger fra 2biler for og få bak.

Se siste bilde her.

http://www.autodb.no/veteran/view/1564200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker på de i døråpningen. Kan du bruke den fra venstre bak på høyre foran, og motsatt. De er som regel mindre slitt. Hvis du tenkte på og bruke mye crom kan du bruke innstegslistene fra 6serie e24 må bare kuttes litt. Eneste er at du trenger fra 2biler for og få bak.

Se siste bilde her.

http://www.autodb.no/veteran/view/1564200

Hm! Spørs om jeg skal vurdere slike innstegs lister ja ;)

Men! Nå har jeg ett annet problem! :P finner ikke delenummer på de små klipsene som holder de blanke listene rundt ruta på dørene.. kriise!! Finnes de ikke på lager lenger troo?? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...