Morty999 Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 jeg vil ha!. hadde kun h bakdør jeg men hvorfor lage stempler til kaliperne? åssen kalipere ?
E28Fredrik Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 jeg vil ha!. hadde kun h bakdør jeg men hvorfor lage stempler til kaliperne? åssen kalipere ? da noterer jeg meg det baah! det var noe dritt..! :/ fordi jeg fikk visst ikke kjøpt de nye.. da måtte eg kjøpe nye kalippere (?!?) og siden jeg allerede har lagt så mye arbeid i kalipperne jeg har og jobber på ett maskinverksted fant jeg ut at jeg like gjerne kan lage de.. koster meg iingenting! er vanlig standard 524td kalippere.. til massiv skive..
Morty999 Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 sånne kalipere i meget bra stand kasta jeg i går har 535 bremser om det er av intr ? tror faktisk jeg har stempla liggendes fra di. hmm. og di var bra
E28Fredrik Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 Hehe åjasså..? Neida jeg har alt ferdig jeg nå så det går bra ellers takk
Pedi Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Har en ganske bra venstre bakdør, skal sjekke tilstanden når jeg kommer på det.
E28Fredrik Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 Har en ganske bra venstre bakdør, skal sjekke tilstanden når jeg kommer på det. supert!
Michter Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 De OZ futura felga dine var heftige! hva er impresset på disse? Vet ikke om du har funnet ut noe med interiøret ditt, men hør med MagnusHN på forumet her, han har hatt skinninteriøret sitt inne hos poleringskongen
E28Fredrik Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 De OZ futura felga dine var heftige! hva er impresset på disse?Vet ikke om du har funnet ut noe med interiøret ditt, men hør med MagnusHN på forumet her, han har hatt skinninteriøret sitt inne hos poleringskongen Takk for det tja.. hva var det de blei til slutt da 8,5 ET1 og 9,5 ET12 kan det stemme tro? ja jeg kikket igjennom tråden hans akkurat så bra ut det der.. har trua på han
E28Fredrik Skrevet August 8, 2012 Forfatter Skrevet August 8, 2012 stoppet opp litt i sommer pga, mye dårlig vær og mulighens flytting av verksted.. men kommer sterkere tilbake
E28Fredrik Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 jeg ser det er på tide med en oppdatering her! nå har det blitt noe forandringer i planene her da jeg holder a på med bilen ennå, har bare vert litt kaos med lokale i sommer, men nå har jeg fått stå i garasjen til svigers! og der er det en skikkelig kompressor, så da får jeg brukt litt mer verktøy enn vinkelkutter og båndsliper verktøy er jo halve jobben vettu, så da går det litt lettere har holdt på i ett par uker nå å gjort om på mye av arbeidet jeg har gjort tidligere, da jeg ikke har vert fornøyd med resultatet.. OZ futura hjula er nå solgt til fordel for litt andre prosjekter ang. hjul men det kommer jeg tilbake til her kommer litt bilder av nye lokalet og diverse jeg har fått gjort om på har også begynt å sprøyte litt karosserikitt og planen er å få lakka den på undersiden før vinteren setter inn
Dralle Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 Flott arbeid mann Misunner deg den vippa di der
E28Fredrik Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 takk for det ja, den vippa er heelt nydelig! kan ikke sammenlignes med å sveise på bilen når den står helt rett også mobil da gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå