JENSSEN Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Hei, jeg veit dette ikke har noe med bil å gjøre, MEN.. tenkte jeg skulle ta ut skiltene på motorsykkeln min imarra, skiltene ble innlevert november, må jeg betale årsavgift før man får ut dem da?=S ikke skyldig fra før av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 får jeg gjort dette på biltilsynet?=S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Du må ikke betale årsavgiften for 2011 før du får ut skiltene nei, du får regning tilsendt. Må være forsikring på den! Henter skiltene til m3'n i mårra selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 ok, det er du sikker på?=P er litt kjipt å kjøre frem og tilbake,, kult da:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Har fått beskjed om dette selv ihvertfall... Så om dette er feil blir det bom tur på meg imårra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 ok:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Missforsto litt. Den kommer i etterkant ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå