buckley Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Hei, Er det noen som vet om et verksted som har litt peiling på BMW og som holder til i området Moss-Vestby-Våler som ikke har 2mnd ventetid på å få time? Skal bytte styrestag og ta 4-hjulskontroll. Kan anbefale Svein Jensen i Malerveien 15 / Oslo Øst dersom noen trenger en flink pålitelig fyr til å skru til fornuftig pris. Blir litt langt å kjøre for meg etter at vi flyttet bare PS: jeg vet om merkeverkstedene Marius
Bimmerfører Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 http://www.tkbil.no/ TK BIL AS, Halvorsrødveien 96, 1621 Gressvik Tlf: 69 36 55 44 E-post: post@tkbil.no Disse gutta kan BMW
Tronstad Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 skulle akkurat til og foreslå TK bil selv, ligger på slevik i fredrikstad men gutta er flinke med bmw, har selv servet mine 5 bmwèr der og prisene er som regel bra og det er også resultatet ! prisen på firhjuls kontroll / hjulstilling er 1500+MVA om jeg ikke husker feil, nettop gjort det selv, og du får some regel time innen en ukes tid, my two cents
buckley Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Skrevet Mars 24, 2011 Glimrende, takk begge to! Jeg får slå på tråden å høre hva dem kan få til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå