Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvordan er passformen på M3 sideskjørtene til E36 coupe?

Jeg har ikke montert de selv, men siden vi ikke har hatt klager på de så regner jeg med at den er bra. (folk har en tendens til å klage om det er dårlig passform på ting)

Skrevet
Har dere planer om komplett sett til E39 sedan.Tenker da sideskjørt + bak???

Smart kar han her! Er ganske gira på å få et komplett sett, så hyl ut hvis dere finner ut at dere skal ha et komplett sett til E39 også! :D

Bra du er smart da.Så sideskjørt til E39 finnes altså ikke + fanger bak.Knøl.Skriv hva som er så smart i stedet for sånnt vås.

Skrevet
Har dere planer om komplett sett til E39 sedan.Tenker da sideskjørt + bak???

Smart kar han her! Er ganske gira på å få et komplett sett, så hyl ut hvis dere finner ut at dere skal ha et komplett sett til E39 også! :D

Bra du er smart da.Så sideskjørt til E39 finnes altså ikke + fanger bak.Knøl.Skriv hva som er så smart i stedet for sånnt vås.

Var faktisk ikke ment sarkastisk ): sånt funker dårlig over internett

Skrevet

Jeg har ikke montert de selv, men siden vi ikke har hatt klager på de så regner jeg med at den er bra. (folk har en tendens til å klage om det er dårlig passform på ting)

Ok det er bra :D Hvordan er kvaliteten på disse kontra original? Er det laget i samme materiale som originale skjørt?

Skrevet

Ok det er bra :D Hvordan er kvaliteten på disse kontra original? Er det laget i samme materiale som originale skjørt?

Disse er laget i ABS-plast, hva de orginale er laget i vet jeg ikke.

Men tipper det er ABS-plast der også.

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...