Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis det er preface.. altså gammel motor med fordeler på blokka og ikke foran på toppen så har iallefall jeg brukt 2liter ledningsnett på en m20b25 en gang for lenge siden.. gikk fint det, men brukte 2.5 ecu da

Skrevet

Jeg tror ikke du skal prøve deg på noe ombygging med det første. Her er det bare søke rundt på nett og lære litt først. Se om du finner noe DIY til det på nett.

Skrevet
Jeg tror ikke du skal prøve deg på noe ombygging med det første. Her er det bare søke rundt på nett og lære litt først. Se om du finner noe DIY til det på nett.

+ 1

Har ingen erfaring med M20 men vet de er lever med 2 forskjellige typer. Preface og facelift.

Dette er vel motorer som tilhører respektive karosserier men de har 2 forskjellige ledningsnett som jeg har forstått.

dette gjør det vanskelig i ditt tilfelle da en del av ledningen må loddes sammen utenom kontaktene.

Kontaktene er ikke like.

Du mangler jo kontakten men TROR det går å koble sammen ditt ledningsnett med bilen.

Både motorer og ledningsnett som er tilpasset dette og selges noen ganger på forumet.

Det er kanskje ikke så veldig vanskelig dette heller men enig med Azeton så søk litt på forumet før du begynner i alle fall :wink:

Men husk alt går ann, bare noe tar lengre tid :)

Skrevet

det er kanskje derfor jeg skal få noen andre til å gjøre det for meg :) men jeg er sikker på at jeg skulle klart det. men det hadde bare tatt litt tid :)

skal søke litt rundtom.

men takker for alle svar. så krysser jeg fingrene for at det ledningsnettet jeg har passer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...