morten325i Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 hei...noen som kjenner denne karen her på forume?? har kjøpt et stk justerbart senkesett oss denne karen... er vel 3 uker siden eller 1 månde siden men ennå ikke kommet noe senksett.. betalte på forskudd... hn svarer ikje nor jeg sender på pm inne her.. ser at hn har lest postene men får ikje svar..har sendt mange mailer til hn.. hn sa sist at det var sendt.... skulle sende sporings nr dagen etter sier hn... men ennå ikje noe senksett.... noen som har vore at hn har gjort det med flere?? blir så (jævlig lei at sånner folk) beklager språket morten holm larsen 93240107 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Må nok skuffe deg med at du har kjøpt av en meget useriøs selger. Har handlet en bil av han en gang, og det ble bare tull. Han er helt håpløs til å ta telefon, og når man først får tak i han så skjer det heller ikkeno. Sende inn salgsmelding var tydeligvis en oppgave som krever uker med forberedelser. Med litt research her inne på bimmers kan man skrive et kapittel om svindel i hans biografi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Jeg har hvertfall hatt en positiv handel med han. Betalte forskudd å fikk sporingsnr ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 har handlet noe småtteri av han, hentet da selv, men virket som et rote hue og var små frekk når vi møtte han tror jeg har tlf nr hans liggans, send pm om du trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivindf Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Jeg synes det er helt ufattelig at han fremdeles får lov til å selge deler her på forumet. Han har svindlet så mange (inkludert meg), og det er skrevet så mye om han her, men han fortsetter som før. Finnes det ikke moderatorer her, eller er de kjøpt og betalt av Willersrud for å la han få holde på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Har dere problemer med brukere på forumet vedr. kjøp og salg, skriv det her: viewtopic.php?f=14&t=23447 Så havner vedkomne på denne listen: viewtopic.php?f=14&t=127910 Les så listen før dere handler med folk. Man kan ikke kaste ut folk basert på at enkelte brukere har hatt dårlige erfaringer med vedkomne. Alle saker har 2 sider, og vi kan ikke leke dommer i slike saker. Brukthandel (spesielt ved forhåndsbetaling) innebærer alltid en risk, det lønner seg alltid å gjøre litt research før man forhåndsbetaler større summer til personer du ikke kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Kjøpte en turbo av han. (Greit, turboen va i bra stand som han sa og alt) Han brukte 3 veker på å sende den, men heldigvis var det grett at eg kunne betale den som oppkrav. Eg merket FORT at det var noe muffins med han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Jeg kjøpte en ix-diff til e30 av han, forskuddsbetalte og tiden gikk og gikk. Nytteløst å få tak i han på tlf, og avtale på avtale ble brutt. Fikk diffen til slutt etter mye frem og tilbake, men det tok over halvannen måned. Jeg fikk hvertfall inntrykk av at han er en veldig useriøs fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Skjønner ikke at dere betaler forskudd ved privat kjøp. Er selger inntresert i og selge noe, så sender han vel i oppkrav som alle andre bakgårs selgere. Ja, en sak har alltid to sider. På den ene siden sitter godtroende kjøpere. I den andre enden sitter det en halvslesk selger. Thats it!! No må enkelte for pokker lær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 takk for svar... syns det er meget usæriøst å holde sån på her inne på forumet som alle kan lese om hn og. ser han har mye deler ute til salg å.... noen som har navne på hn sån det går ann å prøve å ringe denne karen å høre om man får noe svar.. blir så ( jævlig lei ) av det tullet...... for å si det sån..man kjøper ikke venner på den måten :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
532is Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Han er ikke populær denne karen nei: http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=17605 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivindf Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Skjønner ikke at dere betaler forskudd ved privat kjøp. Er selger inntresert i og selge noe, så sender han vel i oppkrav som alle andre bakgårs selgere. Ja, en sak har alltid to sider. På den ene siden sitter godtroende kjøpere. I den andre enden sitter det en halvslesk selger. Thats it!! No må enkelte for pokker lær. Oppkrav trenger ikke være noe mer sikkert en forskuddsbetaling. Hvordan kan du vite om det er en vedkubbe, eller en startmotor som ligger i pakken på postskranken når du betaler? Har du med deg en scanner som tar røntgen av pakken? Jeg er vandt med at når man kjøper deler av forumbrukere, så blir man ikke lurt. De fleste seriøse forum klarer å holde kjøp og salg på et tryggt nivå, og fryser ut eventuelle brukere og firma som ikke holder det de lover. Men dette er dessverre ikke tilfelle på dette forumet her. Det synes jeg er meget synd for brukerene av forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Får du deler sendt i oppkrav kan du åpne pakken på postkontoret med de ansatte der som vitner. Får du da ikke det som skal være i pakken kan du anmelde saken til politiet. Forøvrig ser jeg at ingen av dere som har hatt dårlige erfaringer med vedkomne har skrevet noe om det i tråden jeg refererte til tidligere. I skrivende stund har han faktisk bare positive karakterer. Ønsker dere å advare mot brukere, bruk tråden ment for formålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Skjønner ikke at dere betaler forskudd ved privat kjøp. Er selger inntresert i og selge noe, så sender han vel i oppkrav som alle andre bakgårs selgere. Ja, en sak har alltid to sider. På den ene siden sitter godtroende kjøpere. I den andre enden sitter det en halvslesk selger. Thats it!! No må enkelte for pokker lær. Oppkrav trenger ikke være noe mer sikkert en forskuddsbetaling. Hvordan kan du vite om det er en vedkubbe, eller en startmotor som ligger i pakken på postskranken når du betaler? Har du med deg en scanner som tar røntgen av pakken? Jeg er vandt med at når man kjøper deler av forumbrukere, så blir man ikke lurt. De fleste seriøse forum klarer å holde kjøp og salg på et tryggt nivå, og fryser ut eventuelle brukere og firma som ikke holder det de lover. Men dette er dessverre ikke tilfelle på dette forumet her. Det synes jeg er meget synd for brukerene av forumet. Skal forumet påse at ikke kjøpere som handler med kreti og pleti blir lurt??? Det er vel kjøpers oppgave og være litt kritisk til hvem de kjøper av. Er kanskje på tide at enkelte kommer seg ut av gutterommet og ser over skulderene til mamma. Det er lov og bruke hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Får du deler sendt i oppkrav kan du åpne pakken på postkontoret med de ansatte der som vitner. Sikker på at du får det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå