Gå til innhold

Bagasjerom E34

Anbefalte innlegg

Med en kicker kasse så blir det uansett ikke bra lyd da.....

Mitt forslag blir å kjøpe noe BRA, og lage en custom kasse i steden, med mindre du er glad i masse bråk da, for da kan kicker funke ;)

Må ikke du gå av deg skoene da..

Dummeste er når folk skriver slikt, også spessielt om ett såpass bra merke som kicker!

Har 2 x 12" Kicker COMP VR, ikke grommeste serien men helt greie subber som tåler mye,

er billige og spiller egentlig veldig bra. Mange som blir sjokkerte over hvor bra de spiller.

Disse står i en kasse der elementene står imot seteryggen.

Også er det bandpass kasse som jeg har forlenget porten på, så jeg har porten direkte inn igjennom "skipose" hullet. Funker bra, og får mye bass + trykk inn i bilen ;)

Dette er i en e34.

Vet ikke hvem som går av seg skoene her jeg... ;)

Kicker er ikke bra hvis man er glad i fin lyd, er man derimot ute etter masse trykk som er ganske forferdelig å høre på, så er kicker knall. Det at du synes det låter bra, sier i grunn det meste om din erfaring innen bilstereo. Den dagen du virkelig får høre noe som låter BRA, så skjønner du hva jeg mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at Anders fleischer ble EM mester i sq (mener det var i ekspert klassen) med kicker da? :? viss det er så dårlig som det blir sagt her. Husk en ting, for at ting skal låte pent så er instalasjon en viktig ting her, alle vet at feks pioneer odr, alpine f1 osv er high end, men det låter dritt det også om man instalerer det feil, samme blir det med sub, riktig kasse, riktig plassering, utstyr som funker med subben osv.

Tenk litt før man skriver noe, spesielt om man ikke har testet det selv men har "hørt" at det låter sånn og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada jada, jeg vet at kicker KAN spille bra, men i forhold til pris osv, så mener jeg det blir bortkasta penger. Det er mye annet som låter bedre, og som ikke koster like mye. Og når det gjelder sub generelt, så bruker de fleste kasseforslagene som følger med elementet, og er anbefalt av produsenten, fordi di ferreste skjønner noe av hvordan man skal regne ut en kasse som passer til bil og element, og med de medfølgende kasseforslagene, så låter ikke kicker bra.

Men heldigvis for de forskjellige produsentene, så er smaken forskjellig, og de fleste på 18år vet ikke hva bra lyd i bil er, og er fornøyd med det meste egentlig, se bare hvor mange som kjører rundt med fence i bilen sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...