skurtan Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 du må fjerne skogen inni bilen, lakk listene i matt chrome Er jeg en av de få som synes disse tre-listene er veldig fine? Har hørt et par andre og som sier det, men jeg kommer aldri til og skifte! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rellik Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Synes faktisk ikke at det var så stygt på min jeg heller.. Men synes den ble litt "tøffere" etter at jeg skifta til svarte lister Fine bil Kurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 du må fjerne skogen inni bilen, lakk listene i matt chrome Synes skog er fint jeg:) Men matt chrome er heller ikke feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Fin bil =) Godt potensiale! Trenger ett nytt ratt da... Og andre lister innvendig, ellers nydelig! Er det 8,5" felger foran og bak på din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Ganske riktig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skurtan Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Fin bil =) Godt potensiale! Trenger ett nytt ratt da... Og andre lister innvendig, ellers nydelig!Er det 8,5" felger foran og bak på din? Vil ikke bytte lister innvendigt, og ratt kommer! Er faktiskt ikke helt sikker på hva de er. Takk for det, Appelgren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå