E-39 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Pusserne kræsjet i hverandre i stad,og nå virker kun den på førersiden. Pusserarmen på passasjersiden er helt uten kraft,så den virker ikke lengere... Er det noen lure ideer på hva jeg kan gjøre,eller må hele armen byttes ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Har du prøvd og regulere den på stjerna? Stjernetappen der armen sitter påskrudd. Er vel helst der feilen ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Kan også være kulekoplingen på staget. Denne pleier å ryke på venstre siden. Hvis du tar ut klimafilterboksene så ser du mekanismen til viskerene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Etter å ha skrudd løst det meste av deksler og filterbokser og klødd meg litt i hue,så fant jeg ut at det var ene mutteren på armen som satt løst..... Vel,var sikker på at alt var festet permanent. Takker for tipsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå