Jørgen Lie Posted March 26, 2011 Posted March 26, 2011 Har et sett med startec-lykter jeg tenker og selge. Lyktene er hele og pene, bortsett fra to "sår". De har to små hakk, og trenger kanskje en polering for å skinne Men ellers er de bra! Budene skrives her. Kjøper betaler på forskudd og betaler frakt. Jørgen Lie EDIT: Budrunden som skulle avsluttes i dag, tirsdag (29.mars), går ut, siden jeg drar på sjøen på onsdag og ikke får gjort noe med evt sending før etter jeg kommer hjem.!
Jørgen Lie Posted March 28, 2011 Author Posted March 28, 2011 Bump. Som editert i 1.post, så er budrunden gått ut, siden jeg reiser på sjøen på onsdag. Får da evt ikke sendt før jeg kommer hjem igjen.!
Jørgen Lie Posted March 29, 2011 Author Posted March 29, 2011 De runde merkene som vises på ene lykta er etter bobleplasten de ligger i Siste sjanse for sending i dag, siden jeg reiser i morgen!
bredesen Posted April 14, 2011 Posted April 14, 2011 Du skulle sagt i fra tidligere=)=)=) Ga 3 lapper for mine jeg...
Jørgen Lie Posted April 14, 2011 Author Posted April 14, 2011 Hadde ikke fått de enda når du leta sjø :/ Lyktene går for 2200,- evt bud over !!
hylle Posted April 15, 2011 Posted April 15, 2011 Du skulle sagt i fra tidligere=)=)=) Ga 3 lapper for mine jeg... De lampene jeg solgte deg er jo i mye bedre stand enn disse..
Recommended Posts