M|Fjeld Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 En kjapp liten photoshoot av ny-handla bil til en kompis Baklyktene skal brennes så det er sagt! Dønn strøken og helt original 318is kunn gått 145.000km stemplet i servicehefte Har noen planer som innebærer: - Senk(40/40) - M-tech plast rundt om - Soting av ruter - Klass nye M3 baklykter - DEPO angeleyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Rød E36 blir liksom aldri feil men baklyktene må bort ja, hehe! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safin01 Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Hehe, baklykta skal bli skiftet iløpet av uka, nå har jeg skiftet frontlyktene til DEPO angel eyes, og de kledde bilen.. men vis noen har m-tech frontfanger så er jeg veldig intr :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Heisann! På tide med en liten oppdatering her Etter en fin sommer med mye kjøring og mange fine turer er den nå overstått og bilen settes nå på lagring for vinteren Men har i det minste fått gjort en del siden første post! Disse bildene er gjort før senk, her var det bare kappa fjører Har montert; * M-tech framfanger * Lowtech H9.0 40-80mm høydejusterbart senkesett * Depo angeleyes * Rød/Sorte M3 baklykter * Rondell D58 8.5x17 og 9.5 x17 Nå for tiden står den i en varm garasje og klar for en liten overhaling Alle fangere og skjørt skal pusses ned for så å lakkeres opp igjen. Framskjermene blir byttet ut med nye Så får vi se da! Har noen små planer om å bytte ut 4'ern mot sprek 6'er iløpet av vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Perfekte updates detta liker det jeg ser! men har alltid følt at Rondell hjula der hører hjemme på 5'r jeg.. men det er bare min mening. Men sto ingenting om baklyktene dine! du har vell ikke lexus mod'n din enda hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Jo takk Hehe, hadde ikke noe annet så det ble til å kjøre med dem. Hvis du leser nøye så ser du at baklyktene er bytta bort mot Rød/Svarte lykter Kjøpt på GS til en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Finnes rondell i 9,5? visste jeg ikke.. Denne kan bli skikkelig bra! Men hvem er som monterer lexus-lykter på strøken bmw som har gått lite, UFF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Denne er ikke din? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Selge original frontlyktene til denne så send meg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safin01 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Selge original frontlyktene til denne så send meg en pm. Har orginale lyktene til den enda, hvor Mye tenkte du og by for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Er ikke min nei, en kompis sin. Men presenterer den via min profil. Sent from my GT-I5700 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Superturbodiesel: Hvem som monterte lexus lyktene vet vi ikke. Ble bytta ut mot nye lykter etter et par dager Sent from my GT-I5700 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Hvor ble disse Depo lyktene kjøpt og er de E-merket? Jeg er inne på umnitza.com og ser litt men på bildene av div depo lamper som det står DOT/US på linketeksten har helt rene glass? Kan du linke de lyktene du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå