bosnru Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 hei er det noen som har liggende tillegssprut av noe slag som jeg kan bruke på en m20b25 fra 1986?? alt er av innteresse, siden turbo allerede er montert...' trenger også bakfanger til denne hvis det er noen som har? er 4dørs karosseri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Jeg har et smt8 tillegssprut. Det kan styre alt i motorstyringen men er som originalt helt til du gjør noen endringer kom med bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Får tak i et smt8 sprut til 3500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bosnru Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 1500 pluss frakt for smt8??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 2000 inkl frakt så har vi en deal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bosnru Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Den er god, jeg skal på kurs i 14 dager nå så hvis du skriver en Mail til meg med betalingsopplysninger og slikt skal jeg overføre penger. Bosness@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå