Gå til innhold

bmw e39 523i bruksbil. Foliere taket svart?

marjoh
 Share

Foliere taket svart?  

25 stemmer

1. 1. Foliere taket svart?

• ja.
      9
    • nei.
      14
    • ja, i annen farge.
      2

Anbefalte innlegg

har gått til innkjøp av ny bil, bmw e39 523i 1996mod. er litt små feil her og der som skal rettes opp så langt pengene strekker til da jeg går skole og kun jobber deltid:)

Litt planer:

[x]ta et par kosmetiske rustflekker, ikke store greiene. lakke fanger.

[x]Lakkere lister utvendig i bilens farge.

[ ]foliere taket svart om pengene strekker til.

[ ]få en 4hjulskontroll.

[x]Olje/tennplugg skift.

[x]oppgradere til et litt bedre anlegg.

[ ]bytte lyddemper, den som står på hører ikke hjemme hos en e39 :)

[fikset imidlertidig] fikse døde piksler i spiller og instrument.

[ ]m5 ratt.

[ ]leppe til m5 fanger?

[ ]finne ut om det er / fikse varmeseter i de ettermonterte el setene.

[x]foliere chrome lister rundt bilen svart.

++++++++++

elseter og fjernstyrt sentrallås fungerte ikke, men det har jeg allerede fikset.

ellers har bilen multifunksjons ratt, grått skin interiør, kjørecomputer, m-fanger, xenon lys og er godkjent senket :)

noen som vet noe om bytte til m50b25 innsug? får man bare topdrag eller vil også bunndraget bli bedre, med tanke på at motor er plombert?

k1ya7n6jr6skpq5ik7ms.jpg

Første dagen med ny bil, heldig som har en bror som jobber med bilpleie eller hva? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg startet å ta de få rustflekkene som er på bilen, skal også lakkere fangeren. heldigvis får jeg hjelp av min far når det gjelder lakk og rust. lite greie på sånt :) skal også lakke listene rundt bilen i bilens farge!

Fjerna rusta

z7wde39ejq8tc7y8bud2.jpg

var en liten flekk på bagasjelokket og, standard :?

gzj14dw3842j1l1ibn3m.jpg

Startet å gjøre klar listene rundt bilen for lakk, min far har hatt mange e39er, og har lister og diverse til overs :wink: vi tokk av chromen øverst på listen og pusset de ned. skal plastikkgrunnes og lakkes.

mtynos6zfosdzbd8860r.jpg

i listene på m fangeren er det hull til park.sensor! noen som vet hvor jeg kan bestille propper for å tette disse??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også koblet i en sub, tokk signal fra hattehøytalerne, digg å fortsatt kunne bruke orginal spiller! lyder fint i forhold til kvaliteten på subben og forsterkeren, fence :lol: men trenger ikke noe bedre.. kommer faktisk greit med lyd inn i kupèn og høres ikke så alt for godt ut!

kompis av meg som holder på med lyd og diverse satt opp anlegget, men måtte rydde litt opp i kablene selv.

9jhxxaru8xtyhvp3coym.jpg

Ser ganske greit ut dette!

vuoshsc0bgyhxypq0qzd.jpg

legger ut et bilde av interiøret etter å ha smurt inn skinn interiøret og shina litt generelt!

9afzv69dksq13b8up19r.jpg

foresten, er det noen som har erfaringer med lakkering over chrome? listene bak er ikke gummi som de på sidene, og jeg må lakkere over chromen. det vil vel flasse fort av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er rust fjernet og ny lakk på, står å herder før jeg skal få på klarlakken.

skvatt noe jævli først da det så ut som at det ble stor fargeforskjell, men når den tørka var den helt lik.. :!: phew :!: så ut som at vi hadde fått totalt feil farge.

ser ganske bra ut, bare klarlakk igjen :)

gkgeriem04y59p0318bc.jpg

Første strøket på listene og fangeren:)

2gbjuk0rl0lh81v3uezv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å ligne på noe nå! glemte selvfølgelig å lakke øyelokkene, men vurderer uansett å ta de bort.

Dette er gjort:

- shadowline, brukt blank svart folie.

- foliert m5 nyrer svart.

- tatt de rustflekkene og lakkert, ser ikke fargeforskjeller eller noe sånt, takk gud for lakkrens :D

- lakkert fanger og lister rundt bilen, i bilens farge.

Mangler bare sommerfelgene nå :)

ywj74cqa39vkbc9thv7u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...