Gå til innhold

Bingo sin 92mod 520 E34 touring.

bingo
 Share

Anbefalte innlegg

Var og kjøpte denne bilen her for rundt en måned siden, bilen manglet eu-kontroll og skilter. og jeg var vel heller skeptisk til hele bilen, men på grunn av prisen så tok jeg den med meg.

Selger mente at clutchen var dårlig i bilen men det har jeg ikke merket noe til. Men det vil vel vise seg når skiltene kommer på bilen og jeg får kjørt den litt mer.

Men da jeg kom hjem med bilen steg tempraturen litt over normalen, fant ut dagen etter at den manglet litt vann, så jeg fylte på litt frostvæske og luftet den godt. dagen etter manglet det litt vann igjen, da gikk jeg til innkjøp av "toppakning" på boks :) Bar's leak. etter det har den holdt på vannet og alt er normalt. så jeg satser på det holder en liten stund hvertfall, frister ikke å begyne med noe toppakning bytte nå.

Dette her blir et sånn rullendeprosjekt, blir nok ikke strøken men en god bruksbil håper jeg.

noen bilder fra annonsen

onp54n1rjc1dl5fwv87g.jpg

vqv91q8n55om45na145y.jpg

83qmcpzuhdq7ciz515a0.jpg

vvtcbwlr3h8yxjlxbbqu.jpg

Så kom dagen jeg skulle ha den på eu-kontroll, var litt spent på resultatet der, regnet nesten med jeg måtte selge den som delebil, men bilen viste seg å være i god stand :)

lxm73sdit5j5n0miqc0b.jpg

Så da er det bare å begyne å skru litt og få hentet skilt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med e34, hadde en sånn bil før, utrolig herlige..

Ville nok på sikt bytta topp pakninga, er vel ikke en langvarig løsning (som det meste på boks)

Spesielle planer med bilen a? bortsett fra småtinga med eu'n?

angrer litt på at jeg solgte min, de andre jeg har hatt har vært e36, denne ruster masse i forhold, der er e34 litt unik :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det :) toppakningen blir nok byttet ja, visst det er det som var problemet, er ikke helt sikker ser du.

har vel planer om litt senk og noen kantfelger til å begyne med hvertfall, så får vi se hvor glad jeg blir i bilen :)

Har litt rust på dørene å rundt tanklokket denne her, men ingenting alvorlig enda så det blir tatt nå snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

takk for det :) Er min første E34 dette her og jeg er stor fornøyd, selv om bilen jukser litt av og til, men finner vel ut av det også en dag. bilen har dessverre noen rustflekker her og der, men det får jeg ta og sandblåse å lakke snart, håper det ikke ser for galt ut etter på. trenger også en god polering men det er jo bare kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Blir ikke helt klok på denne bilen her!

når jeg begyner å kjøre på kald motor så virker den 100%. etter 6-7 hundremeter så mister den liksom alt motorkraft, må ned i 3 gir i en liten bakke og da klarer jeg maks 40km/t.

Når den blir varm fungerer den mye bedre igjen, men den henger fremdeles litt mellom 1-4 t/omdreininger.

Bilen går helt fint på tomgang og jeg har ingen problemer med å komme til turtallsperren etter jeg passerer 4 tusen omdreininger..

Har prøvd diagnose men fikk ikke kontakt med hjernen. men kan det være katalysatoren som er tett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftet tempsenoren idag uten hell, så da gikk jeg til ett annet verksted å prøvde på ny diagnose, denne gangen gikk det å vi fikk opp kamakselsensor, ble anbefalt og bytte veivsensoren i samme slengen.

Så jeg gikk til bavaria å hørte på pris og det kostet jo kun 2440kr totalt, er det noen som selger billigere med samme kvalitet, eller er det best og kjøpe orginalt?

Nå vet jeg ihvertfall hva som er galt så slipper jeg og irritere meg over det lengre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...