FCBayern Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Original M5 skiltholder lakkert i oxford grønn. Kommer fra en original M5. 51112498498 Selges 500,- inkludert gratis frakt over hele Norge. Et must for de som har oppgradert med M tech fanger og har jalla-skiltholder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Hadde kjøpt denne tvert dersom jeg ikke hadde hatt M skiltholderen fra før. plug and play på de fleste kopifangere, passer rett i hakket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 passer rett i hakket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 ellers er det vel bare å kakke litt med en øks.. passer da også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Passer den Rieger sin M5 front fanger? btw, kult å se andre Bayern fans her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Vet ikke, bare å se under der skiltet står om det er to små hakk (skiltplatefeste). Klart man må være Bayern fan, kan ikke bare dra på museum hver gang man drar til München Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Sender du i oppkrav eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Jada. Null problem. Bare du forskuddsbetaler frakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Litt skeptisk til forskuddsbetaling av ting. Men kan hende jeg skal en tur til Oslo om ikke alt for lenge, kunne event tatt en kikk på den da, og sett om det blei handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Du hadde vel ikke blitt fattig om jeg hadde snylta deg for 500 kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Du hadde vel ikke blitt fattig om jeg snylta deg for skiltholderen heller da men jeg har faktisk noen kjentfolk som er i oslo idag, så om de kunne sett på skiltholderen og tatt den med seg idag om den er fin så kunne vi fått til noe der sender deg en pm med nummeret mitt, så kan du sende en melding eller no og si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Oki SMS sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå