Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som det blir S50B30 motor i E30'n snart og ser i den forbindelse på karboninnsug, vil gjerne ha den gromme innsugslyden pluss kanskje bittelitt ekstra effekt? Kom over et karboninnsug som skal være tilpasset for S50 i E30. Vel og bra det, men går det utover luftstrømmen til traktene som igjen påvirker ytelsen i negativ retning så er det jo helt uaktuelt. Og jeg er litt skeptisk til den "knekken" inn som vist på bildet nedenfor. Noen som har peiling som kan si noe om det? Vil gjerne høre synspunkter om resten av innsuget også, ser det bra utformet ut med tanke på effekt? Har ikke bilder av det innvendig desverre, skal prøve å skaffe.

!CFYgfngBGk~$(KGrHqQOKjgE0bnqQIChBNU6lQ5Iyw~~_12.JPG

!CFYgZC!!2k~$(KGrHqIOKjQE0idK54)RBNU6kweT6w~~_12.JPG

Skrevet

Den "knekken" inn der er for å få plass til standard eller ix bremsekraftforsterker, kommer ann på hvilken type karboninnsug det er.

Effektmessig så er jeg usikker på om det har noen stor effekt, men det er det sikkert noen andre som veit bedre en meg.

Skrevet

Fullt klar over at det er utformet med den "knekken" pga BKF. Det jeg lurer på er om det går utover effekten :)

Skrevet

Tror ikke det vil gå utover effekten egentlig, men du får ikke plass til den orginale BKF der. Ser ut som det går akuratt med Ix viss du ser på det bilde.

Jeg har tenkt på dette selv, men kommer nok til å handle det vanlige CF innsuget fra Andersen på forumet. Det blir da plass til 2002Tii BKF som er dobbel membran og ca 8" i diameter, da får man fin pedal sammen med 25mm master cylinder har jeg hørt. Øyvind L. kjører med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...