BMWPower Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Nye 19" Work Meister S1 3 delte felger med nye dekk til E46 selges. Foran: 8,5 x 19" med 225/35-19 Bak: 10 x 19" med 245/35-19 Felgene er laget til M3 E46, men passer fint vanlig E46 sedan og coupe også. Har prøvt dem på min E46 sedan, er kun litt valsing som må til for at de passer 100%. MEGET rå felger. Skal få lagt ut noen bilder av felgene på min E46 sedan om litt. (Må bare ta noen først ) Pris: 30 000kr Fint om de som ønsker å kommentere prisen undersøker hva felgene koster nye hos leverandør først Du får det du betaler for og dette er kvalitets felger med meget høy finish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Hva med RH felgene da...? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 De skal jeg ha selv på touringen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Hvor får man tak i disse RH felgene? meget lekre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 De skal jeg ha selv på touringen min selger du disse igjen altså vill ikke bytte rh felgene i helt nye bbs lm kopi da med polerte kanter? meget fine røde bbs org navkopper og bbs ventiler;) ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Hvor får man tak i disse RH felgene? meget lekre. RH fabrikken er dessverre gått konkurs, så disse felgene lages ikke lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 De skal jeg ha selv på touringen min selger du disse igjen altså vill ikke bytte rh felgene i helt nye bbs lm kopi da med polerte kanter? meget fine røde bbs org navkopper og bbs ventiler;) ;) Selges Work felgene men RH felgene skal jeg ha selv Send meg bilde på PM, men bytter egentlig ikke vekk RH felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 Up.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stifler88 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 hei! vet du hvordan disse felgene passer med tanke på inpress, på en e32??? hele og fine felger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 hei! vet du hvordan disse felgene passer med tanke på inpress, på en e32???hele og fine felger?? Passer rett på bak vil jeg tro, fremme trenger du en spacer. Så det skal gå fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stifler88 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 okok, 30 lapper er ferdig prutet eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Har ikke annonsert dem på finn enda, så vil ikke gå noe særlig ned i pris før det. Så 30 er prisen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Har ikke annonsert dem på finn enda, så vil ikke gå noe særlig ned i pris før det.Så 30 er prisen ja Må ta bilder av felgene på bil... Ser så små ut. utroli fete felger på bil:) hvordan hadde dette tatt seg ut på turingen? Prøv dem der også fint på sølv bil... Ta bildet så gir du me ett forslag på bilhandel:) om inpresset ikke er helt bra kan det bli fete bilder:) og bilder selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Passer desse ein e34 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Har ikke annonsert dem på finn enda, så vil ikke gå noe særlig ned i pris før det.Så 30 er prisen ja Må ta bilder av felgene på bil... Ser så små ut. utroli fete felger på bil:) hvordan hadde dette tatt seg ut på turingen? Prøv dem der også fint på sølv bil... Ta bildet så gir du me ett forslag på bilhandel:) om inpresset ikke er helt bra kan det bli fete bilder:) og bilder selger Skal ta noen nye bilder av dem på E46`n, må bare finne tid en dag det er ok vær De går ikke på E39 pga navet på E39 er for stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå