stfoer Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 jeg har , men kansje litt langt unna . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 jeg kjenner en som har i bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Jeg har stående i Kristiansand. Sjekk linken i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Jeg har stående i Kristiansand. Sjekk linken i signaturen min. Hva koster det åsende en dør med posten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Hva koster det åsende en dør med posten? De tar nok ikke så store pakker i posten dessverre. Måtte evt vært bring eller lignende firmaer. Ta dæ en biltur med henger og hent de delene du måtte trenge Jeg har mer enn bare dører. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 Litt langt å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet April 10, 2011 Forfatter Share Skrevet April 10, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Har muligens ei slik dør, skal sjekke om den er bulk / rustfri i mårra.. Holder til ute ved Lindås, ca 45min fra Bergen. Ka gjer du for ei sånn dør om den er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Har en jeg - kan sikkert sendes med kystbussen, eller på flaggruta. Skal sjekke tilstand i helgen, men mener den skal være helt rustfri og uten bulker. Kommer tråd med mye deler til E34 når bildeserveren kommer opp igjen. Vil bli lagt i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå