Jump to content

Recommended Posts

Posted
Nei. M5 har ikke hjulbrønn, så høyre sida av eksosen vil få dårlig plass på en 6 syl E39.

søren. tenkte først på en potte ifra supersport. med 4x70 men den mente Koed ikke ville passe.

Posted

Penere med en dobbelrør sportpotte på 528 spør du meg,du må i alle tilfelle skjære vekk reservehjulbrønnen og sveise på noen nye opphengfester hvis det skal gå,ellers så selges det ju jukseversjoner med ett blindrør.

Posted
Penere med en dobbelrør sportpotte på 528 spør du meg,du må i alle tilfelle skjære vekk reservehjulbrønnen og sveise på noen nye opphengfester hvis det skal gå,ellers så selges det ju jukseversjoner med ett blindrør.

vet du hvor de selger jukseversjoner? hørte med KOED om den de har der, mener de ikke vil passe. så lurer litt på hvorfor de selger den da.

og den på GS er altfor dyr. jeg vil ha 4rør pga helheten. noen er helt imot det. men når man har m5 bakfanger så har man lyst på resten også. og jeg syns m5 bak fanger med singel dobbel potte blir litt rart.

Posted

Står jo:

Sportsudstødninger, 4 x 70mm

Alle modeller (Ikke V8)

Til følgende modeller:

Alle ovenstående modeller

Tipper det har blitt en misforståelse...?

Posted
Står jo:

Sportsudstødninger, 4 x 70mm

Alle modeller (Ikke V8)

Til følgende modeller:

Alle ovenstående modeller

Tipper det har blitt en misforståelse...?

det jeg stusser på også. men jeg trur jeg kjøper den. også får jeg bare tilpasse potta. så den passer. på skal den.

Posted

Joda den passer,men må tilpasses veldig nøye så den ikke berører plasten på diffuseren på m5 fangeren eller karosseriet,blir mye vibrasjoner bak der.