SSM Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Rød Golf 2 stjelt i Haugesund i løpet av helga i mens vi var på Top Gear i Oslo! Den stod på parkeringsplassen til Spar Kjøp på Raglamyr. Tips kan henvendes til 90117919 (eier) eller til meg på 99790899. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Eieren av bilen i bakgrunnen er ikke sugen på å oppgradere til e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 holder øynene åpne etter denne penebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Eieren av bilen i bakgrunnen er ikke sugen på å oppgradere til e30? Hehe, det kommer nok aldrig til å sje Den tar han nok med seg i graven tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Fikk telefon fra eier nå. Han stjal akruatt tilbake bilen i GTA stil. De såg akuratt bilen kjøre ned mot sentrum i Haugesund når han skulle hjem fra skulen, så de stoppa han og lagde en helvetes sjau Kommer på trykk i Haugesunds Avis i morgen visst nok! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Hehehe Dette liker vi å lese, bra jobbet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Politiet sa at de ikke måtte gjøre jobben deres Men hva pokker, DE hadde jo ikke gjort noe med det sikkert! heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 hahaha Sånt liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 haha "winning"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 hehehehehehehehehe. tabbe tyver av noen dop håvver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Haha ;D Lur kjeltring som kjører nystjålet bil lokalt der han tok den... Varn rusa eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Haha ;D Lur kjeltring som kjører nystjålet bil lokalt der han tok den... Varn rusa eller? Viser liksom vettet.... Vet ikke hva han var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Hahahaha EPIC FAIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 SJEF gjort av han kompisen din da Hadde jeg sett bilen min sån, så hadde jeg også løpt etter bilen til jeg hadde støket med !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 SJEF gjort av han kompisen din da Hadde jeg sett bilen min sån, så hadde jeg også løpt etter bilen til jeg hadde støket med !! Samme sier jeg! Hehe! Han som kjørte bilen måtte holde han, for han holdt på å hoppe utav bilen i fart Da er du ivrig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå