Limbo Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Hei. Må ha nye bremseklosser på bilen min, men aner ikke hva jeg skal ha. Vill helst ha noen billige. Må jeg ha ventilerte eller ikke? Bilen er en bmw 320i e46 1998 modell sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Bremseklosser eller bremseskiver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Kjøp på torshov eller noe da? Ventilerte ? er vell bremseskiver du mener da. Klosser er bare klosser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Det er klossene som er utslitt Eksempel på billige nettsider? Får på koed for 400 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 husk moms + frakt koster litt. koed er billig. Eller så visst du skal ha det så billig så gå på biltema eller torshov. Ikke noen som blir billigere enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffe92 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Det er klossene som er utslitt Eksempel på billige nettsider? Får på koed for 400 kr hvis det haster er det vell ikke smart og bestille fra koed ? dra på mekonomen så får du det på dagen er du medlem i http://www.bmwccn.no/ har du jo rabatt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shoetang Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 de har billige på mekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Går du på skrotningen og skrur det av en bil, vil jeg tro du får det gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Takker for kjappe svar folkens. Blir nye bremser i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjaastad Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Hei, slenger meg på denne Bakre calipteret mitt har begynt å henge på, har flere ganger tatt av, smørt gliderene pusset vekk støv og skit. funker 1 dag eller 2 før det henger igjen. Det eg lurer på er om eg må bestille nytt calipter elle om det kan funke med eit slikt rep. sett dei har på koed? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjaastad Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Hei, slenger meg på denne Bakre calipteret mitt har begynt å henge på, har flere ganger tatt av, smørt gliderene pusset vekk støv og skit. funker 1 dag eller 2 før det henger igjen. Det eg lurer på er om eg må bestille nytt calipter elle om det kan funke med eit slikt rep. sett dei har på koed? Takker for svar opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå