e30sprova Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Hei Har tuv pappirer på tysk, og jeg forstår ikke all veden av tysk. Og jeg vet det at hvis man søker opp numret på google så skal tuv pappirene komme opp på valgfritt språk, men det fikk jeg ikke til. Det jeg egentli lurer på er hvor lav den kan være. har funnet ut noe av det som står: VA: 330mm HA: 320mm Er det noen som vet om det er en benemnelse på tysk for fram og bak ? (evt. engelsk) (sansynligvis 33cm forran og 32cm bak, naturligvis. men vil være sikker) Mvh Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 jeg tror det er en krav på laveste punkt under bilen. en kompis av meg måtte heve bilen sin pga den var for lav men husker ikke hvor mange cm kravet var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
treern Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 V står front aksel og h bak aksel, det er krav om det laveste punktet på bilen må være min 10 cm over bakken, skal du ha det godskjent må du ha måle brev med 4 hjuls kontroll, du kan også kjekke kjørtøy forskriften på nett bare søke opp på google krav til kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 11cm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 11 er riktig ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå