Gå til innhold

Trenger råd ang eksos/støtdempere 525i e34

Posanto
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg fylte 18 og fikk lappen for en liten måned siden, og valgte en 525i e34 24v som førstebil :P

Jeg har ikke så ekstremt peiling på bil, så derfor spør jeg nå dere :)

Det har seg slik at jeg har hull i selve lydpotta mi, og lurer på om det er verdt å investere i et effektanlegg eller bare kjøpe ny original potte / sveise den gamle (vist det går). Det jeg også lurer litt på er om det er veldig mye lydforskjell og om jeg merker det på hestene iforhold til orginalt? Og om det eventuelt går ann å bare kjøpe ny effektpotte (altså kun lydpotta) og om det gir gevinst-

Jeg trenger også nye støtdempere og vurderer å kjøpe senkesett, så om noen har noen sider med gode og billige støtdempere / senkesett ville jeg vært veldig takknemmlig om dere kunne delt dem ;)

Takker for svar ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Effektanlegg er igrunn "kun" lyd, og vil ha liten innvirkning på ytelse. Liker du lyden fra original 525i bør du absolutt gå for original bakpotte. Lettere å montere også :) Har det sjøl nå, men skal sette på Eisenmann etterhvert pga enda penere lyd :D

Senkesett kan du få fra Koed, Schmiedmann, GS Bildeler, Mekonomen, Bilxtra, Thorsov etc... Har sjøl Lowtec 60/30 fra Schmiedmann og veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...