Ole_Martin Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 er det noen som vet vor eg kan finne ombyggings dokumenter å gokjenelser frå bmw? må ha det for å få gokjent byggeprosjekte mit på forhånd takk
SweetBMW Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Det får du ikke. De sluttet med dette i 1995 fra BMW.
Ole_Martin Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 Det får du ikke.De sluttet med dette i 1995 fra BMW. hvordan kan jeg få gokjent det da?
SweetBMW Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 ta deg en tur til gvarv stasjon. kort kjøretur fra deg. så skal jeg fortelle deg alt om det
Ole_Martin Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Det får du ikke.De sluttet med dette i 1995 fra BMW. hvordan kan jeg få gokjent det da? noen som har flere råd å tips?
KalMar Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 søk på nettet, det ligger MASSE informasjon om f.eks Alpina, Hartge, Ac Schnitzer osv.. Søk her på forumet å les deg fram til hvordan de andre har gjort det. Ja det tar tid og er ikke lett. men sån er det Vis du sender meg E-Mail adressen din så kan jeg sende deg alt jeg har av dokumenter som kansje kan hjelpe deg. Jeg holder på med akkurat det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå