Gå til innhold

Skal du handle med denne karen? Pass på!

roald520
 Share

Anbefalte innlegg

Har seg slik at jeg er j****a irritert på SylteRacing.

Skulle kjøpe ett sett med angeleyes til min e46. Først så kommer han med to lykter fra samme side, greit nok det siden han selv ikke hadde brukt/sett så nøye på det. Da lirer han fra seg at han ikke prøver å lure noen..

Så ringer han, og sier han har fått taki rett lykt. Jeg møter han og ser at det er to lykter, en til høgre side og en til venstre. Og jeg ser at det er til e46.

Så kommer dagen jeg skal montere dette og DA ser jeg at jeg har fått to forskjellige lykter.

En til coupe og en til sedan. Har sendt han en PM som han burde ha lest, siden han har vert innlogget her siden. Og ringt han ørten ganger. Så om du leser dette, Bjørn Olav, har ikke du tenkt å fikse opp i det? Skulle ikke lure noen,, HAH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt rart at han aldri tar tlf, som om han vet hva jeg skal spør om. Har prøvd å kontakte han, og det ringer hver gang men ingen svar å få.

ok, da skjønner jeg frustrasjonen.. men trudde ikke han var sånn altså, kjenner flere osm har handla noe deler av han.. men men, verden slutter aldri å overraske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor dere overrasker om å unnskylde useriøse folk. Alltid to sider av en sak, men får vel være måte.

Folk må begynne å åpne øynene når de selger ting og, må jo være tåke i skallen når man roter så mye som selger gjør her iflg trådstarter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskylder ikke useriøse folk,men noen av dere må faenmeg jekke litt på kravene til privatpersoner som selger litt stæsj på si i allefall. (joher)

Det kan være en enkel forklaring på hva som har gått galt,og at selger rydder opp i dette,jeg syntes bare det ble for teit å lage en tråd for å drite ut vedkommende allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en grunn for at han ikke tar tlf sånn helt plutselig, synes det høres litt rart ut, du har sikkert sendt han en melding, som gjør han usikker kanskje, eller er veeldig useriøs og ikke gidder og rette opp sine feil, noe som er utrolig dårlig gjort fra han sin side, og utrolig kjipt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må begynne å åpne øynene når de selger ting og, må jo være tåke i skallen når man roter så mye som selger gjør her iflg trådstarter...

Helt enig.

Selger man biter, så bør i det minste selger vite hva faen han selger.

Men er man i stand til og bytte f.eks. lykter selv, så burde man vel også legge merke til om man faktisk får rett type lampe i hånda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...