tomasbaj Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Noen kamerater bodde oppe i Stenhammerveien. Kjørte ofte forbi deg i den forbinnelse, så la jo merke til bilen din Jau hehe hva syns du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Alltid syns den har vært kjempefin. Har som regel sett den med fronten inn mot garasjen. Lurer på om jeg så deg kjøre engang. Har du e46-front på? Ikke helt originalpolizei-stil, hehe. Lag deg en tråd om den da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasbaj Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Alltid syns den har vært kjempefin. Har som regel sett den med fronten inn mot garasjen. Lurer på om jeg så deg kjøre engang. Har du e46-front på? Ikke helt originalpolizei-stil, hehe.Lag deg en tråd om den da! Hadde E39 front ja, ikke minn meg på det . Har kjøpt original m5 front nå Lenge siden den stod med fronten inn(pleier å rygge inn se)...er nok en stund siden du har vært og snoka i bydalen? fikk på nye fangern ifjor sommer Skal legge ut en tråd om den tenkte jeg, men "må" bare bli ferdig med prosjektene først. Er endel som står på tapeten når det gjelder bilen i år så vet ikke hvor mye jeg får brukt den Men selv tror jeg den absolutt er en av de fineste i Norge ja)) Har blitt påkostet betraktelig siden jeg kjøpte den i 06...sikkert ikke langt ifra 100,000 nå...inkludert nye klosser/skiver, bærearmer, casterstag, helt ny front(inkl alt), hellakkert(untatt taket), rustfritt eksosanlegg fra Ferrita(RÅ lyd), senkesett, stor stereo etc etc Bilen har ikke blitt vinterkjørt siste 4 år....oljebehandling siste 4 har det også blitt:) (før vinterdvalen) huff nå ble jeg revet med hehe...kanskje greit å lage egen tråd (når jeg får ut finger'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Er en stund siden jeg var der sist ja. Ja, få ut en tråd så fort du kan. Vil bli spennende å lese:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen66 Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Bytte i min? Finnkode 28527923 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Nei, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Hvorfor er ikke denne solgt?? Ufattelig nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 Tja, si det, hehe. Jeg har ikke lagt den ut på Finn.no da. Er ikke i hast til å selge den. Kongebil. Har jo vært noen å sett på den, men er bare dekksparkere og folk uten penger. Takk for det, Ivanrogov! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rookie Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Holder du til i fredrikstad ? Mulig jeg er intresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneBMW Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Er denne bilen solgt? Har en 540 selv og madammen trenger ny bil. Denne falt i god smak ihvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Bilen er ikke solgt. Er 2 stk som skal se på den i løpet av uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Bytte i E30 mtec2 2,5 24v ? M3 skinn å bakstillig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Nei takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå