Telcontar Posted March 30, 2011 Posted March 30, 2011 http://bimmers.no/index.php?option=com_content&view=article&id=54:2011-sesongens-bmw-sykler-lansert&catid=52:lifestyle#comments Greier ikke å finne noe info om norske priser på disse syklene, noen som har peiling på hvor de selges?
Peak Posted March 30, 2011 Posted March 30, 2011 Vil tro de selges hos BMW forhandler, Tronrud bil Drammen/Lier eller Bilia heter det nå, vet jeg solgte sykler for et halvt år tilbake.
SofaKingFresh Posted March 30, 2011 Posted March 30, 2011 Speed Motorsykkelsenter har vel en hel del BMW Motorsykler? Kunne jo ringt dem og hørt. Holder til i Sandefjord.
Telcontar Posted March 31, 2011 Author Posted March 31, 2011 Får sjekke med Bilia siden de er nærmest. SofaKingFresh, er dessverre sykkel uten motor det er snakk om. Motorsykkel blir nok med drømmen
fish Posted March 31, 2011 Posted March 31, 2011 Ser dem har dem på GS-Bildeler. De to som står ustilt i butikken i Skien ligger på rundt 10.000,- Gå inn på linken under, så trykker du på tilbehør, til venstre på skjermen kommer det opp en meny, der velger du sykkel. Der er oversikten med priser. http://nettbutikk.gsbildeler.no/
Endre Hånde Posted March 31, 2011 Posted March 31, 2011 De nye som har kommet blir vel ikke prissatt før til/over helga mener jeg å ha hørt.
Endre Hånde Posted March 31, 2011 Posted March 31, 2011 Ja.. Syklene er ellers ikke noe å rope hurra for dessverre.
Rune Teien Posted April 2, 2011 Posted April 2, 2011 f,f for en pris da .skulle hatt ny sykel til meg og guttungen ,tror det blir biltema
Wacman Posted April 2, 2011 Posted April 2, 2011 Alle forhandlerne selger BMW sykler, men etter å ha jobbet hos forhandler og sett kvaliteten,kan jeg si deg at du betaler c.a. 1000,- for sykkelen,4000,- for designet og 5000,- for logoen. Det vil lønne seg å gå på G-sport eller tilogmed biltema,myyye mer fornuftige bruksgjenstander. "BMW"-syklene er poser-bikes.
powerfulglenn Posted April 22, 2011 Posted April 22, 2011 Jeg har Bmw Sykkel Og jeg er Fornøyd Den er veldig tøff og se på og virker utsom en solid ramme Wirene er gjemt inne i ramma Ganske tøft! Men enten bygger jeg den opp eller så selger jeg den... Men vil Virkelig annbefale den
oyoz Posted April 23, 2011 Posted April 23, 2011 Et M3-karrosseri med 316-motor og foringer lagd av marshmellows er også tøff å se på, men det er et crap kjøretøy. Enig i at dette er en poser-bike som gir null valuta for pengene. En Diamant Apex T4 fra G-sport er et mye bedre kjøp om du skal bruke 10000 på sykkel.
Endre Hånde Posted April 23, 2011 Posted April 23, 2011 Et M3-karrosseri med 316-motor og foringer lagd av marshmellows er også tøff å se på, men det er et crap kjøretøy. Enig i at dette er en poser-bike som gir null valuta for pengene. En Diamant Apex T4 fra G-sport er et mye bedre kjøp om du skal bruke 10000 på sykkel. Fullstendig enig! Har forøvrig en T3 selv som er en helt ok sykkel, men milevis foran BMW sine. Kjøpte en barnesykkel fra BMW til min Nevø, den var helt ok og har tålt en del juling faktisk. Men med tanke på hva den kostet sammenlignet med alternativene er den ikke verdt det.
Recommended Posts