Gå til innhold

E30"M3" S50B32-LR1, kikker litt på vanosen...

Anbefalte innlegg

• Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet
Skam feit 320 du har her! :applause:

Takker for det, begynner å bli fornøyd selv også.

Har fått gjort unna litt de siste dagene.

Har fått gjort ferdig systemet til oljekjøleren med filter, termostat og rør.

På fredag var jeg å hentet litt Frambremser og litt småting hos GS.

K-sportieske.jpg

Julaften :D

K-sportskivecaliper.jpg

Ferdig montert...

K-sportmontertforran1.jpg

Jeg har og fått laget til braketter til setene mine så jeg får brukt originalt understell på de.

Bare å si ifra om det er noen som har et fint teppe å kvitte seg med, type mørk grått...

Håper på kanskje prøvetur til uken, blir spennende å se om alt går etter planen.

Skrevet

Lettelse...

Satt strøm på bilen i går, ingen blå røyk som får ting til å "fungere", EWS som er endret en del på virker knirkefritt.

Bilen ville dog ikke fyre i går, men etter en liten leting fant jeg blemmen, lønner seg å få på lokket til diagnosestikket, det hjelper jo på, samt å ha litt juice i startboosteren.

I dag Startet den, enn om noe motvillig på tomgang ennå da, kommer vel litt av kammene og en litt tullete tempsensor...

Skrevet
Startet du uten innsug?

Jada, kommer til å kjøre sånn som det her:

003.jpg

Skal bare sette i 6 skumfiltere, pluss noe annet småfiks.

Skrevet

Prøv å sett på slangen til bremsekraft forsterkeren eller hold en fing på hullet den slangen skal på, da går den nok fint :P

Edit: Det er faen med hardcore når det er hullborra i armen til vindusviskeren :applause::applause:

Skrevet
Skal du kjøre datasprut? Eller hvordan har du tenkt å gjøre det..

Nei kommer til å kjøre med original DME, denne kan man gå inn å endre alle parametre i med riktig kobling, og programvare.

Prøv å sett på slangen til bremsekraft forsterkeren eller hold en fing på hullet den slangen skal på, da går den nok fint :P

Edit: Det er faen med hardcore når det er hullborra i armen til vindusviskeren :applause::applause:

Spare vekt vet du :lol: , det var sånn når jeg kjøpte den, HJA tenkte jo vekt over alt, se bort fra anlegg og styr da.

er et bilde fra tidligere så alt er koblet til, får bare litt feil signaler da det er noen stikk som er loddet om, så nå dobbeltsjekker jeg alt.

Vakumventilen til tankånding sitter under innsuget sant?

På bilen min satt stikket oppe ved diagnosestikket??? Men har skjema fra BMW så jeg stoler på pinnummerne som står der og hva jeg måler meg frem til.

Skrevet

Øyvind L sa at den bare var å fjerne, den har vel ingen misjon der på min bil i hvert fall. Håper ikke det er den som gjőr at min fusker, hahah :P

Får feilkode på den ja.

Skrevet
Øyvind L sa at den bare var å fjerne, den har vel ingen misjon der på min bil i hvert fall. Håper ikke det er den som gjőr at min fusker, hahah :P

Får feilkode på den ja.

Tror ikke det, da den på min viste seg å være koblet til stikket til luftpumpen, av en eller annen grunn.

Da skulle jo min og ha fusket tidligere og.

Er bare en magnetventil så jeg tror ikke hjernen går helt ape bare fordi den ikke funker.

Du kunne jo testet bilen din med min ventil om du fortsatt har stikket, hadde vært snodig om den plutselig hadde gått 100%, men skulle ikke overrasket meg da jeg har vært borti min del av lunefulle motorstyringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...