Gå til innhold

Megasquirt (KDFI) trenger litt hjelp her .. :)

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
jøss.

da hadde jeg sendt det tilbake gitt. Men det er vel kanskje litt sent nå.

Neida.

Blir sendt tilbake, og det var ikke noe problem da jeg ringte firmaet som solgte meg dette.

Anders lager et nytt til meg, som er bolt on og ferdig med ordentlig map ;)

Og forholdvis ny Firmware ;)

Skrevet

Gå for MS3 med fullsekvensiell tenning og bensin! Så kan du kuke med individuell syl. trim å få enda fler grå hår. hehe

Skrevet

Til dere som kjøper og bruker KdFI:

Man må bruke megatune som følger med KdFI, denne er noe omprogramert for å virke orntlig med denne type sprut.

Å oppdatere FW i KdFI lager bare problemer, prøvde selv, men da hang bensinrele å diverse følere ble shiftet osvsov. Til dere som brenner jordingsbanene, sett opp med sikring. Ignition SKAL stå på Going Low "Inverted" når man bruker de innebygde igniterne.

Å bruke .ini fila fra Megatune KdFI CD'en i TunerStudio går også fint, men man må ikke oppdatere FW.

Har selv satt opp og mappet en del KdFI, så er en del jeg har prøvd.

'Joachim

Skrevet
Har du fått det til Are. ?

Tror det. Får kontakt, og begynte å justere såvidt, men nå mistenker jeg at jeg har flere problemer med motor, tikker en del :lol:

Får perm i påska, så blir nok en opdatering da ;)

Takk for god hjelp så langt =)

• 1 year later...
Skrevet

Ok. er det vanlig å sette disse opp til å kjøre wasted spark ? forstår ikke helt hvilken ingang jeg eventuelt skal koble cam sensorn til hvis den ikke skal settes opp til wasted spark.

Skrevet
Til dere som kjøper og bruker KdFI:

Man må bruke megatune som følger med KdFI, denne er noe omprogramert for å virke orntlig med denne type sprut.

Å oppdatere FW i KdFI lager bare problemer, prøvde selv, men da hang bensinrele å diverse følere ble shiftet osvsov. Til dere som brenner jordingsbanene, sett opp med sikring. Ignition SKAL stå på Going Low "Inverted" når man bruker de innebygde igniterne.

Å bruke .ini fila fra Megatune KdFI CD'en i TunerStudio går også fint, men man må ikke oppdatere FW.

Har selv satt opp og mappet en del KdFI, så er en del jeg har prøvd

'Joachim

Jeg klarte og opptadere min. Så få start, så mappe.. Likte de ekstra tingene som kom med da.

Ikke var det spesielt vanskelig :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...