OLEZZ Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Anders som fikser boksen ja. Da er den nok i trygge hender da han kan en god del og vel så det om ms.
MotorViagra Skrevet April 5, 2011 Forfatter Skrevet April 5, 2011 Tror det jeg også, men fikk en liten dårlig nyhet her om dagen. Selv ikke Anders klarte å komme inn på dette sprutet. Så her er det noe annet galt.
ehrnst Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 jøss. da hadde jeg sendt det tilbake gitt. Men det er vel kanskje litt sent nå.
MotorViagra Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 jøss.da hadde jeg sendt det tilbake gitt. Men det er vel kanskje litt sent nå. Neida. Blir sendt tilbake, og det var ikke noe problem da jeg ringte firmaet som solgte meg dette. Anders lager et nytt til meg, som er bolt on og ferdig med ordentlig map Og forholdvis ny Firmware
ehrnst Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 Gå for MS3 med fullsekvensiell tenning og bensin! Så kan du kuke med individuell syl. trim å få enda fler grå hår. hehe
Snake____1 Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Til dere som kjøper og bruker KdFI: Man må bruke megatune som følger med KdFI, denne er noe omprogramert for å virke orntlig med denne type sprut. Å oppdatere FW i KdFI lager bare problemer, prøvde selv, men da hang bensinrele å diverse følere ble shiftet osvsov. Til dere som brenner jordingsbanene, sett opp med sikring. Ignition SKAL stå på Going Low "Inverted" når man bruker de innebygde igniterne. Å bruke .ini fila fra Megatune KdFI CD'en i TunerStudio går også fint, men man må ikke oppdatere FW. Har selv satt opp og mappet en del KdFI, så er en del jeg har prøvd. 'Joachim
Are. Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Har du fått det til Are. ? Tror det. Får kontakt, og begynte å justere såvidt, men nå mistenker jeg at jeg har flere problemer med motor, tikker en del Får perm i påska, så blir nok en opdatering da Takk for god hjelp så langt =)
kimf Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Going low(normal) eller going hight(inverted) ?
haybimmsen Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 er det kun KDFI som er `BOLT ON` til BMW ?
Snake____1 Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Going high er i 99% av tilfeller der du har tenningsforsterker, enten i datasprutet eller utenfor... Har faktisk ikke sett tilfeller der going low blir brukt...
kimf Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Ok. er det vanlig å sette disse opp til å kjøre wasted spark ? forstår ikke helt hvilken ingang jeg eventuelt skal koble cam sensorn til hvis den ikke skal settes opp til wasted spark.
Azeton Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Bruk inverted. Bruker du normal så går noe i stykker Trenger ikke camsensor for wastedspark. Ikke bruker kdfi det heller.
Azeton Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Til dere som kjøper og bruker KdFI:Man må bruke megatune som følger med KdFI, denne er noe omprogramert for å virke orntlig med denne type sprut. Å oppdatere FW i KdFI lager bare problemer, prøvde selv, men da hang bensinrele å diverse følere ble shiftet osvsov. Til dere som brenner jordingsbanene, sett opp med sikring. Ignition SKAL stå på Going Low "Inverted" når man bruker de innebygde igniterne. Å bruke .ini fila fra Megatune KdFI CD'en i TunerStudio går også fint, men man må ikke oppdatere FW. Har selv satt opp og mappet en del KdFI, så er en del jeg har prøvd 'Joachim Jeg klarte og opptadere min. Så få start, så mappe.. Likte de ekstra tingene som kom med da. Ikke var det spesielt vanskelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå