Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første bud for og beholde skinn pent er og behandle det 2 ganger for året. Jeg selv bruker Autoglym sitt skinnprodukt, men det finnes mange typer på markedet. Hva du bør gjøre med slitt skinn kan du kanskje spørre om på en møbelforretning. De burde ha greie på den slags.

Skrevet

Ta en titt innom scandicshine.no eller swissvax.no.

Begge fører swissvax sin leather healer (oppfarging) som er

ett knallprodukt. Det er slitesterkt og varer lenge, farger ikke

av og er svært enkelt å bruke.

Under behandling tørker det også kjapt og bilen er (kontra

mange andre merker hvor bilen må stå opp mot en dag) klar

for bruk igjen etter 4-5 timer tørke :)

Prisen er heller ikke avskrekkende og ligger rundt 400kr.

Da har du nok farge til to komplette interiør.

Skrevet

Babyolje!! Enkelt og greitt. Dette får ikkje fargen tilbake men tilførere fuktighet til skinnet og det er jo det som er med på å bevare det!!

Skrevet

Sjekk ut Swisswax.no

Jeg har bestilt Leather Healer der og fikk tlf derfra i stad. Han fikk meg til å kjøpe full skinnpakke og han sa etter bruk av skinnrensen, skal man bruke den gule lighter bensinen på de stedene av skinnet som skal ha lærfarge. Dette var visst bra avfetting :wink:

Skrevet
Babyolje!! Enkelt og greitt. Dette får ikkje fargen tilbake men tilførere fuktighet til skinnet og det er jo det som er med på å bevare det!!

Hvorfor foreslår du dette da, du sier selv at det ikke gir fargen

tilbake og det er nettopp å få fargen tilbake trådstarter ønsker :roll:

etter bruk av skinnrensen, skal man bruke den gule lighter bensinen på de stedene av skinnet som skal ha lærfarge. Dette var visst bra avfetting

No need. Jeg har behandlet masse interiør med leather healer nå men aldri med lighter bensin og resultatet har blitt strålende hver gang. Varer like lenge også. Lighter bensin må brukes med ytterste fornuft da det også kan være skadelig for skinnet.

Da ville jeg mye heller kostet på Swissvax sitt leather care kit. I bruks annvisningen for leather healer står det beskrevet hvordan dette skal brukes i oppfargings prossessen. Du må jo ikke bruke SV sin krem, men det annbefales på det sterkeste. Den er fortsatt min favoritt blandt alle skinn kremer jeg har prøvd/brukt opp gjennom tiden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...