bmw325e30 Posted March 30, 2011 Posted March 30, 2011 hei, har eit spørsmål som eg hopa noen kunne hjelpt meg me... skal bytte senke sett (60/40) og så lurer eg på korleis det er og skifte dempere forran? er på ein E30 325 86 mod. (51mm fjørbein) når dem skal byttes er det og varme den holderen og dra dem opp og varme og presse ned i dem nye og avkjøle det eller korleis er det det skall gjøres? Takk for svar med venleg helsing Roar Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere biltype
e30_joakim Posted March 31, 2011 Posted March 31, 2011 bør ikke varme opp får å ta dem ut , bare skru opp og dra dem ut. gjøre rent inni der også sette inn nye
bmw325e30 Posted March 31, 2011 Author Posted March 31, 2011 bør ikke varme opp får å ta dem ut , bare skru opp og dra dem ut. gjøre rent inni der også sette inn nye oki, tusen takk for svaret
D.Toft Posted March 31, 2011 Posted March 31, 2011 sannsynligvis ødelegger du mutteren som holder demperen på plass, men regner med du fikk med nye muttere? jeg byttet på en e34 en gang, måtte kappe mutteren i filler for å få dem av.
e30_joakim Posted April 1, 2011 Posted April 1, 2011 sannsynligvis ødelegger du mutteren som holder demperen på plass, men regner med du fikk med nye muttere?jeg byttet på en e34 en gang, måtte kappe mutteren i filler for å få dem av. Enig der , når jeg bytta på min gamle e30 så bytta jeg muttere
Recommended Posts