Halbakken Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Noen som har vært borti det med å ha et bur man kan skru ut og inn? Litt usikker på hvilke fester man eventuelt skal kunne skru ut og hvilke som skal sveises. Er det noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 hva tenker du på? du kan jo skru alt bortsett fra hovedbøyla om du vil. Halvburet mitt er helsveiset det går greit å ta ut av en todørs om jeg lemper ut stolene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Her er forøvrig et bilde av buret jeg har kikka mest på: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 hva tenker du på?du kan jo skru alt bortsett fra hovedbøyla om du vil. Halvburet mitt er helsveiset det går greit å ta ut av en todørs om jeg lemper ut stolene Altså, det er hovedsaklig i forhold til EU-kontroll, tenker på så jeg ikke sveiser noe så jeg ikke får det ut igjen. Hvis jeg plukker ut stolene foran, så blir det ganske stor plass, men jeg må få det ut av en 2 dørs e30. Jeg burde hatt en pokal i dårlig formulering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 som jeg sa. alt bak stolene i min bil er sveist, hovedbøylen er skrudd i gulvet. dette får jeg fint ut om jeg tar ut stolene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Du tenker på hvor mye av buret du kan sveise sammen, og kunne få det ut seinere? Dørstreberne bør du jo skru i begge ender, ikke noe poeng å kjøre med det på gata uansett... Men den bakre delen får du ut i en del, og den framre i en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 er det lovlig med bur på veien da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Man er uskyldig inntil det motsatte er bevist;) konsekvensen av å kjøre en bil hvor ikke ting er godkjent hos biltilsynet er jo at den må framvises for trafikkstasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 jojo, men er dette noe man kan få godkjent av bt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Det er vel stort sett umulig uten å få bruksrestriksjoner på bilen og at bilen er lisensiert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Det er vel mest fordi det skaper en "falsk trygghet"... Akkurat som at ikke abs, antiskrens og alt mulig sånt tull gjør det!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Jeg hadde skrudd bur fra sparko i min E30. Det var bare og dele opp og ta ut, eneste som var trangt var og få av bøylen som gjikk forover ,den var skrudd omtrent ved stolpen midt på bilen. Men det buret gjikk foran dashen da. så dashen måtte løsnes for og ta det ut og inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Du tenker på hvor mye av buret du kan sveise sammen, og kunne få det ut seinere? Dørstreberne bør du jo skru i begge ender, ikke noe poeng å kjøre med det på gata uansett... Men den bakre delen får du ut i en del, og den framre i en del. Helt korrekt Julian! Og dette er en bil som skal gå på bane, men ikke "bygges etter boka". Morobil med skilter, derav må den gjennom EU og alt det der som en vanlig 316 E30 som den er registrert som, derfor jeg lurer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Da sveiser du en 3mm plate i gulvet som er minst 12cm2 og en lik plate på røret og skrur disse sammen:) da har du mulighet til å få lisensiert seinere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå