titansølv Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Holder på å prøve å ta ut mellomtonen i dørpanelet på min e60. Det er kun 3 lett tilgjengelige skruer som holder den fast, men det ser ut som om gjengene på skruen er innsatt med et slags rødt stoff. Både skruen og mutteren går rundt når jeg skrur på mutteren. Jeg ser ingen mulighet for å komme til bakfra. Jeg antar at det røde stoffet er locktight. Har ingen erfaring med dette fra tidligere. Vil en citralspray kunne hjelpe meg eller er det en annen fremgangsmåte?
kjellsigvald Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 for å løsne loctite så må en normalt varme den opp til rundt 250 grader, avhengig av type loctite. men du har vel kanskje ikkje mulighet til dette siden det er i forbindelse me dørpanel..
DannyRS Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Loctite har også et produkt man kan bruke for å løsne opp loctite sine gjengelås-produkter, hvis ikke jeg husker feil. Ellers så får man bruke makt.
titansølv Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Fant løsningen nå. Satte loddebolten på toppen av skruen og etterhvert løsnet mutteren:)
nimitz Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Har alltid ment at folk blir kreative av og plages
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå