thorbis Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 har en komplett 325 stående som jeg skal begynne og høgge til uka. bilen er opprusta i kanaler og bagasje så den er ikke noe og ha. alt skal bort. Er ikke mye utstyr på den. liten obc, uten diffbrems, slitte sportseter. el.vinduer foran. skrik ut om det er noe dere trenger. karossen går på høggern. sender ikke store deler, men småtteri kan sikkert sendes mot forhåndsbetaling. 99118271/pm. buskerud/hønefoss mvh
Dropout Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 jeg tar vindusheis knappene til begge fremrutene om de funker. Send meg pm
thorbis Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 jeg tar vindusheis knappene til begge fremrutene om de funker.Send meg pm de virker som de skal ja, men venter litt med og selge de, hvis noen vil ha komplet lednett og mekanise med brytere osv. mvh
thorbis Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 Ingen som vil ha motoren da? si det. motorn går for 6500, med kasse og hjerne, lmm org. grenrør. eneste minus med motorn er at termostathuset er limt etter at et skruefeste har knekt ser det ut til. bruker ikke vann, olje bruker den ubetydelig med. ikke no mer enn alle andre m50 som har gått 218000. hjernen skal visstnok være chippet uten at jeg kan bekrefte det, men den går godt. mvh
tveitenperformance Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 er intrisert i bunnen til den ene sportstolen, kan du selge den?
thorbis Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 er intrisert i bunnen til den ene sportstolen, kan du selge den? ja det kan jeg da stolene ikke er så mye og ha, men da får du hente hele stolen. gidder ikke og sende den fjompete greia der. mvh
Hansaen Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Er bilen kjørbar? Kunne tenkt meg motoren men skal ha den til Bergen.. Hva koster hele bilen?
thorbis Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 nå er motor/gir, radiator, tannstang, og frontlykter, solgt. bare og by på resten, mulig sjåfør døra blir borte også. dempere med 45mm senkefjører sitter her samt 17 alu felger med nesten nye dunlop piggfrie vinterdekk, instrumentet, front/bakfanger og bakløkter med hvite blink har jeg samt hvite sideblink. drivlinje er der også. alt skal bort. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå