Joffen92 Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Heisann, har gått til innkjøp av en 2000mod E39 sedan ettersom dette har vært drømmen lenge det er en 520i og er egentlig veldig strøken, så det er jeg veldig fornøyd med. Bilen har ikke allverdens med utstyr, men mer enn nok for meg vil jeg påstå legger også ved et par bilder, noen kommentarer? Nye skilter, skiltrammer og baklykter s. 1 Nye frontlykter s. 2 Montert justerbart senkesett s. 3 Justert bilen lavere s. 4 Lett polering s. 7 Led Angeleyes, Led skiltlys M5 Leppe på bagasjeluke og Carbonfolierte lister s. 8 Sorte Faceliftnyrer s. 9 M5 fanger foran s. 10 Ting som er gjort med bilen foreløpig: Hella facelift frontlykter Hella facelift baklykter Nye skilter Bimmers skiltrammer GS BBS LeMans 19" Svarte facelift nyrer Supersport Coilovers Mtech girkule m/lys Innvendige dørhåndtak fra E38 m/lys Mtech pedaler K-Sport justerbart shortshift Byttet til originale svarte interiørlister Byttet ut kassettspiller med original cdspiller M5 fanger foran Pioneer AVH-8400BT spiller med ramme Foliert shadowline DLS Up5i høyttalere foran og Infinity Kappa Four forsterker M5 Jalla leppe på luken, skal byttes når jeg får rustfri bakluke. Planer jeg har for bilen: M5 leppe på bakluken M5 Fanger bak Soting av ruter Eisenmann M5 Ratt Skinnseter Gamle baklykter Nye hella facelift baklykter, nytt skilt og ny skiltramme Ganske stor forskjell faktisk Gammelt skilt foran og gule blinklyspærer Nytt skilt og midlertidig skiltramme foran, fikk visst bare en i posten men har bestilt en til.. Krom blinklyspærer, ble litt finere Tok et lite bilde av bilparken min, passaten er forøvrig tilsalgs Også et til da
Joffen92 Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Tusen takk for det! ja blinklysene koster litt, betalte 250kr/sett og jeg måtte jo selvsagt ha foran og bak, så damen i kassen begynte å lure nå jeg brukte 500kr på blinklyspærer
marjoh Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Fin e39 du hadde og ja! rå farge blir lakkerte lister på meg å nå snart
Joffen92 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 Takk for det! din også er jo veldig fin da Veldig fornøyd med fargen faktisk! liker den godt selv, og har fått en del skryt for den allerede selvom jeg fikk bilen på tirsdag. Det er litt moro Men kless på lakkerte lister, det gjør susen skal du se!
LasseEllingsen Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Gratulerer med E39 joffen! Blir bra dette her! Du kan jo evt. skrive hvilke planer du har for bilen. Ser vanvittig mye bedre ut med de baklyktene, og ikke minst frontlyktene, om du hadde de kjedelig originale før. Men er det dioder i AE? Jeg ville senket bilen, sotet ruter, andre felger og evt M5 front, men det er jo kult med original bil med kun senk og sotete ruter iom at det ikke er så mange som har det
marjoh Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Bilen er ganske fin i seg selv orginal når den er facelift, annet fanger og lakkerte lister! du kan sette på den aerodynamiske fangeren f.eks. få som har den! Finner den i lista i linken under! http://www.schmiedmann.no/5_serie/E39/u ... .htm#10572 om bilen ikke er shadowline og du ønsker det, kjøp heller folie på ebay! sparer deg nokken tusen der;) http://cgi.ebay.co.uk/Shadowline-Black- ... 500wt_1156
LasseEllingsen Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 den aerodynamikkfangeren er faktisk sinnsykt tøff, og uvanlig..
Joffen92 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 Gratulerer med E39 joffen! Blir bra dette her! Du kan jo evt. skrive hvilke planer du har for bilen. Ser vanvittig mye bedre ut med de baklyktene, og ikke minst frontlyktene, om du hadde de kjedelig originale før. Men er det dioder i AE?Jeg ville senket bilen, sotet ruter, andre felger og evt M5 front, men det er jo kult med original bil med kun senk og sotete ruter iom at det ikke er så mange som har det Takk så mye for det Lasse! vi må få til et møte en dag nå og planene skal jeg få oppdatert Disse frontlyktene stod på bilen når jeg kjøpte den og er noen billige FK lykter, men har planer om Hella veldig snart Vanlige pærer i AE på disse, men synes ikke de lyser fint, så derfor går jeg til Hella, selvom det koster Første prioritert er vel senk og felger, men får se hva jeg får råd til
Joffen92 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 Bilen er ganske fin i seg selv orginal når den er facelift, annet fanger og lakkerte lister!du kan sette på den aerodynamiske fangeren f.eks. få som har den! Finner den i lista i linken under! http://www.schmiedmann.no/5_serie/E39/u ... .htm#10572 om bilen ikke er shadowline og du ønsker det, kjøp heller folie på ebay! sparer deg nokken tusen der;) http://cgi.ebay.co.uk/Shadowline-Black- ... 500wt_1156 Mangler bare hella facelift foran og M5 grill jeg nå, så har jeg vel en komplett facelift bil. Og ny fanger er en plan senere ja, står vel mellom M5 og aerodynamic. Begge er veldig fin og stilren Ser at alle sitter på shadowlinelister på bilene sine, dette blir jo gromt men synes det kommer litt an på fargen på bilen og selve helheten med felger osv, foreløpig så skal jeg prøve å kjøre kromstilen ut med en krom M5 grill, synes krom gjør seg med denne fargen på bilen! men takk for link, absolutt verd å sjekke ut, evt få photoshoppet
Myrvangen Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Fin fin bil men hvor får man tak i bimmers skiltholdere??
Joffen92 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 Takk for det skiltrammer bestiller man på http://www.showplate.se der kan man selv velge teksten man vil ha på skiltrammene, men husk å kryss av for 2 rammer, jeg fikk en i posten for jeg regnet med at de solgte som sett får en til i posten snart
marjoh Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Bilen er ganske fin i seg selv orginal når den er facelift, annet fanger og lakkerte lister!du kan sette på den aerodynamiske fangeren f.eks. få som har den! Finner den i lista i linken under! http://www.schmiedmann.no/5_serie/E39/u ... .htm#10572 om bilen ikke er shadowline og du ønsker det, kjøp heller folie på ebay! sparer deg nokken tusen der;) http://cgi.ebay.co.uk/Shadowline-Black- ... 500wt_1156 Mangler bare hella facelift foran og M5 grill jeg nå, så har jeg vel en komplett facelift bil. Og ny fanger er en plan senere ja, står vel mellom M5 og aerodynamic. Begge er veldig fin og stilren Ser at alle sitter på shadowlinelister på bilene sine, dette blir jo gromt men synes det kommer litt an på fargen på bilen og selve helheten med felger osv, foreløpig så skal jeg prøve å kjøre kromstilen ut med en krom M5 grill, synes krom gjør seg med denne fargen på bilen! men takk for link, absolutt verd å sjekke ut, evt få photoshoppet chrome kan bli fint med den fargen der ja, men prøv å ta på eletrikerteip på ene listen, bare for å se. gjor det på min, var da jeg bestemte meg for shadowline
marjoh Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 null stress, du får knipse et bilde av bakdøren i eletrikerteip og forran i chrome;) vil se selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå