Gå til innhold

Kimmit? DÅRLIG service eller bare meg?

E28 TURBO
 Share

Anbefalte innlegg

Det er nok ikke bare dere som opplever dårlig service.

Er ikke så lenge siden jeg fikk pakke derfra, det ble endel tull rundt wastegaten jeg hadde bestilt og det tok endel lengre tid å få varene. Dette var jo for meg greit, jeg er vanligvis tålmodig og aksepterer at vi er bare mennesker. Men når jeg åpner pakken etter så lang ventetid og finner ut at wastegate ikke ligner på den som er beskrevet både med bilder og tekst i webshopen og det mangler en del i pakken som jeg har betalt for blir man jo irritert. Sendte en høflig mail til dem angående delen som manglet, den har jeg enda ikke fått svar på og delen tviler jeg på at jeg ser noe mer til. Inntrykket jeg fikk angående wastegatene var at de hadde problemer med å skaffe dem og de prøvde derfor flere ganger å få meg til å avbestille for å få resten av varene raskere, men jeg trengte jo den wastegaten så da ville jeg heller vente.

Bilder av wastegate-avviket litt nedpå siden her:

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... &start=255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også tidligere handlet med dem og opplevd lang leveringstid.

Hvis de ikke skjerper seg mister de nok både meg og flere med meg som kunder.

At de kaller kundene sutrete er uakseptabelt, jeg skal være enig i at det er mye tullball her på bimmers men skal man beholde kundemassen sin bøyer man seg i støvet og opptrer seriøst.. INGEN handler med noen de har fått dårlig inntrykk av, sutring eller ei.

Wastegaten jeg kjøpte har de satt opp prisen på etter å ha solgt en til meg, uten å ha endret på teksten eller lagt ut reelle bilder. Det kaller jeg misvisende markedsføring og det strider vel med norsk lov, gjør det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Kundeservice 101 : 

1. Ikke skriv tilbake til kunder på forum

2. Ikke snakk nedsettende eller kall dine kunder for Suttreunger.

3. Ikke start en diskusjon med kundene selv om det frister.

4. Innrøm egne feil og prøv å utbedre for kunden og fremtidlige kunder

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...