atlee Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Holder på å bygge opp en m20b25 motor.Alt gikk greit helt til jeg begynte med ledningene.Det er en preface med følere på girkassa.Men jeg lurer på hva den føler`n på bildene er til? Preface har vel ikke føler i front på motor? (triggerhjul) Og hvis jeg ikke tar feil , så kommer føler`n fra diagnose-kontakta. Takker for svar...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Er kun til diagnose, ikke noe å bry seg om.
atlee Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Er føler`n til diagnose? Men den skal vel sitte et eller annet sted ?
M|Fjeld Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Den skal sitte nede ved reimhjulet til veivakselen eller hva det enn heter Er ikke til diagnose nei
atlee Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Den skal sitte nede ved reimhjulet til veivakselen eller hva det enn heter Er ikke til diagnose nei Heisann! Dette er jo ledningsnettett jeg kjøpte av deg.Nei jeg aner ikke hva denne skal føle,men den kommer jo ut ifra diagnose kontakta.Skjønner ikke hvorfor det.
M|Fjeld Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Så sant så sant På min preface motor så sto den føleren på triggerhjulet
integrale8v / ELS Tuning Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Den står på reimhjulet ja, men har ikke noen funksjon utenom diagnose. Er bare å følge ledningene på den det slik som du har gjort. Henger på en slags klips på nederste register dekslet.
atlee Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 Takk for info! Da ble jeg litt klokere. Da er vel motoren snart ferdig.Må bare kjøpe et deksel med holder for føler.Det dekslet jeg har er uten holder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå