Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe :)

Ikke noe stress, men når du skal ha på vinterdekka (hvis de ikke allerede er på) hadde det vært greit om du kunne ta en rask titt.

Skrevet

Uff ja, har ikke vært så mye nytt i det siste å oppdatere :( Har egentlig bare kjørt med den :)

Men en god nyhet hvertfall er at jeg har kjøpt meg svart dashboard ! Blir bra å bli kvitt meg med litt av den grusomme blåfargen inni, hehe ;)

Skrevet

Tja det må jo gå an! ;) Får se iløpet av uken kanskje! :D

Rå lyd hvertfall, syns du skulle kjøpt det uansett jeg 8)

Skrevet

Har skaffet meg svart dashboard som sagt.

Legger ved et bilde, har ikke montert det enda, men holder på, saakte men sikkert :lol: Er en krevende jobb, så jeg har litt å tukle på med når snøen legger seg. Skal også få tak i gulvteppe og skifte dette ut. :wink:

2q3odoi.jpg

Skrevet

Som sagt, ingen stor sak å bytte dashbord. Det forstår du sikkert når du er ferdig med det :)

Ville fått tak i sort gulvteppe før du begynner med dashbordet, gjør ting litt lettere å gjøre de to tingene samtidig :)

Skrevet

Virker som en stor sak å skifte, men jeg får spørre deg om hjelp hvis jeg er "stuck" :)

Prøver å få tak i sort gulvteppe, men har begrenset med penger fortiden :P

Skrevet

Har også lagt om til vinterhjul :) Ikke at bilen kommer til å bli brukt så veldig mye på vinteren, men noen turer blir det, den er godt beskyttet mot rust hvertfall med tectyl :)

Ikke de styggeste felgene, syns nå jeg :P

ttfmzgszudz2ay45u9i8.jpg

xzp8fsluyd35cizctyyp.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...