cha076 Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Står ikke bilen rett ute i garasjen da Jokkke? Kan jo bare ta en liten sniktitt under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Kommer ikke under uten å jekke opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cha076 Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Da jekker du den opp da gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 hehe Ikke noe stress, men når du skal ha på vinterdekka (hvis de ikke allerede er på) hadde det vært greit om du kunne ta en rask titt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Hva skjer med denne da? Lite bilder og updates generelt nå jokkke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Uff ja, har ikke vært så mye nytt i det siste å oppdatere Har egentlig bare kjørt med den Men en god nyhet hvertfall er at jeg har kjøpt meg svart dashboard ! Blir bra å bli kvitt meg med litt av den grusomme blåfargen inni, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Kan e få mase om et lydklipp ifra scorpion potta?) driver å skal kjøpe meg selv ei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Tja det må jo gå an! Får se iløpet av uken kanskje! Rå lyd hvertfall, syns du skulle kjøpt det uansett jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Rå lyd hvertfall, syns du skulle kjøpt det uansett jeg +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Har skaffet meg svart dashboard som sagt. Legger ved et bilde, har ikke montert det enda, men holder på, saakte men sikkert Er en krevende jobb, så jeg har litt å tukle på med når snøen legger seg. Skal også få tak i gulvteppe og skifte dette ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Som sagt, ingen stor sak å bytte dashbord. Det forstår du sikkert når du er ferdig med det Ville fått tak i sort gulvteppe før du begynner med dashbordet, gjør ting litt lettere å gjøre de to tingene samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Virker som en stor sak å skifte, men jeg får spørre deg om hjelp hvis jeg er "stuck" Prøver å få tak i sort gulvteppe, men har begrenset med penger fortiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Har også lagt om til vinterhjul Ikke at bilen kommer til å bli brukt så veldig mye på vinteren, men noen turer blir det, den er godt beskyttet mot rust hvertfall med tectyl Ikke de styggeste felgene, syns nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Skjønner ikke at folk er så redde for å bruke bimmerne på vinteren. Er ikke akkurat M3 du har jokkke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå