Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Massive ja :P HAHA! Var ikke bomgiring, måtte løse den fucket pga. motor-kraften er heelt ute fortiden, heldigvis er den hos Jæger nå og forhåpentligvis finner de ut av feilen imorgen :D

ahh eg e på utplassering på jæger denne uken synes eg så den sto parkert der ja. håper eg får ha den på løfte bukken da he he he! xD

• Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Massive ja :P HAHA! Var ikke bomgiring, måtte løse den fucket pga. motor-kraften er heelt ute fortiden, heldigvis er den hos Jæger nå og forhåpentligvis finner de ut av feilen imorgen :D

ahh eg e på utplassering på jæger denne uken synes eg så den sto parkert der ja. håper eg får ha den på løfte bukken da he he he! xD

fett! :D den blir ferdig imorgen, var en bensinslange som var gåen, en lekkasje i innsugsbelgen og kamaksling-sensor.. var endel feil ja :P men 2400,- for å fikse alt er ikke gale ;)

Skrevet

fett! :D den blir ferdig imorgen, var en bensinslange som var gåen, en lekkasje i innsugsbelgen og kamaksling-sensor.. var endel feil ja :P men 2400,- for å fikse alt er ikke gale ;)

så ann sto på bukken i dag desverre ikkje vår da. veldig fin lyd i ann må eg si :applause: så ut til at det ikkje tokk så lang tid å fikse ann i sofal :)

Skrevet

så ann sto på bukken i dag desverre ikkje vår da. veldig fin lyd i ann må eg si :applause: så ut til at det ikkje tokk så lang tid å fikse ann i sofal :)

jess! takk, ble bra lyd med effektanlegget ja :D nei, var sikkert ikke det vanskeligste å fikse, men de klarte viss å bestille feil kam-sensor så den står der til mandag/tirsdag :) så du kjørte forbi fotballbanen på hjellestad igår :P var råne-scooter-treff der haha :D

Skrevet

jess! takk, ble bra lyd med effektanlegget ja :D nei, var sikkert ikke det vanskeligste å fikse, men de klarte viss å bestille feil kam-sensor så den står der til mandag/tirsdag :) så du kjørte forbi fotballbanen på hjellestad igår :P var råne-scooter-treff der haha :D

haha det la eg faktisk ikke merke til var så konsentert om den fartshumpen som kom med å ikke knuse understellet på ann, moped råne treff faktisk jaja var sikkert veldig gromt haha:D

Skrevet

Hehe, så du konset jævlig på de humpene, skjønner deg godt, er akkurat sånn jeg og over de :P

Skrevet
Hehe, så du konset jævlig på de humpene, skjønner deg godt, er akkurat sånn jeg og over de :P

hehe ja bunn pannen min er jo litt lavere enn fornt fangeren min menner eg så det skal ikkje mye til før den tar nedi på de dere dårlige humpene/vegene vi må over her i hordaland :lol:

Skrevet

HAHA!! Jæla bra då, artig bilde! Fin bil du har :P8) Var å hentet den i 6-halv 7-tiden idag, går utrolig mye bedre nå :D

• 3 weeks later...
Skrevet

Hei, har du mulighet for å kikke under bilen din å se hvilken av bensinrørene som går inn på bensinfilteret?

om det er den ytterste eller nest ytterste (i retning mot drivakselen)?

Skrevet

Har ikke mulighet til det nei, KrHeLi :(

Ja, må få tatt noen skikkelige bilder, skal mase på brodern å få han hjem til Bergen snart slik at han kan ta noen bilder av bilen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...