Ole Andreas Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Massive ja HAHA! Var ikke bomgiring, måtte løse den fucket pga. motor-kraften er heelt ute fortiden, heldigvis er den hos Jæger nå og forhåpentligvis finner de ut av feilen imorgen ahh eg e på utplassering på jæger denne uken synes eg så den sto parkert der ja. håper eg får ha den på løfte bukken da he he he! xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Massive ja HAHA! Var ikke bomgiring, måtte løse den fucket pga. motor-kraften er heelt ute fortiden, heldigvis er den hos Jæger nå og forhåpentligvis finner de ut av feilen imorgen ahh eg e på utplassering på jæger denne uken synes eg så den sto parkert der ja. håper eg får ha den på løfte bukken da he he he! xD fett! den blir ferdig imorgen, var en bensinslange som var gåen, en lekkasje i innsugsbelgen og kamaksling-sensor.. var endel feil ja men 2400,- for å fikse alt er ikke gale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Massive ja HAHA! Var ikke bomgiring, måtte løse den fucket pga. motor-kraften er heelt ute fortiden, heldigvis er den hos Jæger nå og forhåpentligvis finner de ut av feilen imorgen ahh eg e på utplassering på jæger denne uken synes eg så den sto parkert der ja. håper eg får ha den på løfte bukken da he he he! xD fett! den blir ferdig imorgen, var en bensinslange som var gåen, en lekkasje i innsugsbelgen og kamaksling-sensor.. var endel feil ja men 2400,- for å fikse alt er ikke gale så ann sto på bukken i dag desverre ikkje vår da. veldig fin lyd i ann må eg si så ut til at det ikkje tokk så lang tid å fikse ann i sofal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 ahh eg e på utplassering på jæger denne uken synes eg så den sto parkert der ja. håper eg får ha den på løfte bukken da he he he! xD fett! den blir ferdig imorgen, var en bensinslange som var gåen, en lekkasje i innsugsbelgen og kamaksling-sensor.. var endel feil ja men 2400,- for å fikse alt er ikke gale så ann sto på bukken i dag desverre ikkje vår da. veldig fin lyd i ann må eg si så ut til at det ikkje tokk så lang tid å fikse ann i sofal jess! takk, ble bra lyd med effektanlegget ja nei, var sikkert ikke det vanskeligste å fikse, men de klarte viss å bestille feil kam-sensor så den står der til mandag/tirsdag så du kjørte forbi fotballbanen på hjellestad igår var råne-scooter-treff der haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 ahh eg e på utplassering på jæger denne uken synes eg så den sto parkert der ja. håper eg får ha den på løfte bukken da he he he! xD fett! den blir ferdig imorgen, var en bensinslange som var gåen, en lekkasje i innsugsbelgen og kamaksling-sensor.. var endel feil ja men 2400,- for å fikse alt er ikke gale så ann sto på bukken i dag desverre ikkje vår da. veldig fin lyd i ann må eg si så ut til at det ikkje tokk så lang tid å fikse ann i sofal jess! takk, ble bra lyd med effektanlegget ja nei, var sikkert ikke det vanskeligste å fikse, men de klarte viss å bestille feil kam-sensor så den står der til mandag/tirsdag så du kjørte forbi fotballbanen på hjellestad igår var råne-scooter-treff der haha haha det la eg faktisk ikke merke til var så konsentert om den fartshumpen som kom med å ikke knuse understellet på ann, moped råne treff faktisk jaja var sikkert veldig gromt haha:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Hehe, så du konset jævlig på de humpene, skjønner deg godt, er akkurat sånn jeg og over de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Hehe, så du konset jævlig på de humpene, skjønner deg godt, er akkurat sånn jeg og over de hehe ja bunn pannen min er jo litt lavere enn fornt fangeren min menner eg så det skal ikkje mye til før den tar nedi på de dere dårlige humpene/vegene vi må over her i hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pisani Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Snik photoshoot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 HAHA!! Jæla bra då, artig bilde! Fin bil du har Var å hentet den i 6-halv 7-tiden idag, går utrolig mye bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Jokkke, bilen din er rævstygg nå som du har fått angeleyes!! !!! BLE VIRKELIG BIMMERSRAPET! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 hahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Jokkke, bilen din er rævstygg nå som du har fått angeleyes!! er jo noen av oss som liker fin ræv da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Hei, har du mulighet for å kikke under bilen din å se hvilken av bensinrørene som går inn på bensinfilteret? om det er den ytterste eller nest ytterste (i retning mot drivakselen)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Du må få lånt deg et godt kamera, vaske bilen og få tatt noen knall bilder av vogna nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Har ikke mulighet til det nei, KrHeLi Ja, må få tatt noen skikkelige bilder, skal mase på brodern å få han hjem til Bergen snart slik at han kan ta noen bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå