BMWboy93 Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 E no litt enig me thewis, e jo ikke nåkka m3 ;P så klart man e redd for rust, men bil e jo tell før å brukes ikke tell å sammle støv nei ikke vær redd før å bruke biln. Eg bruke no min daglig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Ser ingen grunn til å stue bort en bil til under 50K pga man er redd for rust. Hadde det vært sommerbil, slik som M3 eller en cab hadde jeg satt bort bilen. Er jo ikke værre enn å spyle av understell / vaske regelmessig for i unngå rust. Dessuten er BMW alt for morro på vinteren til å sette bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Bilen blir jo ikke brukt daglig uansett da jeg ikke har lappen enda Men om jeg er ute å øvekjører like ofte på glatten som nå spørs. Må først lære meg å beherske den på glatten, å bli litt kjent med den, men skal sikkert ikke så mye til Vet at de er glad å strø ekstra godt med salt i Bergen, så jeg ville personlig aldri brukt bilen min daglig på vinteren, ikke når de har vært ute å saltet hvertfall. Forrige eier brukte ikke bilen mye på vinteren, og jeg skal fortsette på den måten og la den stå tørt OOG den har en verdi på mer enn mindre enn 50K pirkepirke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Haha, skjønner at du tenker sånn når du ikke har lappen enda. Bilene ruster ikke hvis man vasker ofte. Jeg hadde ikke vurdert å stue bort bil til verdi av under 200 000. Med mndre det var spesiell bil, f.eks veteran el sommerbil. Å gjemme bort en bil til under 100 000 som er faktisk en bruktbil er bare tull. Skjønner at du mener dette saltet vil spise bilen din fortere enn termitter spiser vegger, men det er ikke så ille som folk skal ha det til. Vask regelmessig og vær obs på bilens stand så går det veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Skjønner godt at man vil ta vare på bilen sin jeg,samme om det er en M3 eller ikke.Spiller jo ikke stor rolle om man kjører M3 på vinteren,disse er som regel rævkjørt mere en 316i-318i. Å for mange kan man ikke sette noe pris på bilen,da man har brukt masse tid/blod/svette å tårer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Skjønner godt at man vil ta vare på bilen sin jeg,samme om det er en M3 eller ikke.Spiller jo ikke stor rolle om man kjører M3 på vinteren,disse er som regel rævkjørt mere en 316i-318i.Å for mange kan man ikke sette noe pris på bilen,da man har brukt masse tid/blod/svette å tårer. +1 En som får sagt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Å for mange kan man ikke sette noe pris på bilen,da man har brukt masse tid/blod/svette å tårer.+1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Begynt å plukke ifra hverandre det gamle dashboardet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 skal du bytte til svart eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Jupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Nais, husk at luftekanalene kan henge på dashbordet, samt under luftlisten (mot frontruten), under der er det vel fire skruer... Må ha stjernekubbejern for å skru de lett ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Ah, takk for tipset! Så litt knotete ut å komme til oppe med luftlisten ja. Får det nok til Men mangler jo selvfølgelig noen deler for å få det "komplett".. Dekselet under rattet f.eks, det er jo blått, også luftlisten er blå, regner med å få tak i disse delene billig fra en sedan.. Kan umulig være forskjellig størrelse på disse delene, coupe kontra sedan/touring osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Det er korrekt. Skal passe de delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Har kanskje skaffet meg gulvteppe og diverse deler til dashboardet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Kjipt å skifte dette. Var heldig med min, alt er svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå