Gå til innhold

Min E36 Coupé '93 Solgt..

Share

Anbefalte innlegg

Hehe ja, heldig du :P Var så å si det eneste negative på bilen når jeg skulle kjøpe den, men fant ut at jeg ikke kunne gå glipp av denne bilen kun på grunn av at den hadde blått interiør. Jeg visste faktisk ikke at det gikk an å skifte alt dette før jeg hadde hatt bilen i 1-2mnd.. Ble ganske glad når jeg fant ut at det var mulig å skifte dashboard og gulvteppe :P Blir nok bra tilslutt inni ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Brukte 3 dager på det, men har kun jobbet noen timer hver kveld :) Det er ikke vanskelig å ta det ut nei, trodde kanskje det skulle bli veldig vanskelig i begynnelsen, men det var faktisk ganske enkelt ;) Litt krevende er jo det selvfølgelig, men noe absolutt alle kan klare

Faktisk det mest krevende jeg slet med var vell å få ut CD-spilleren :lol: Sier litt kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dashboardet helt på plass! Hentet enda en ny pakke idag på postkonteret, så nå blir det bytting av gulvteppe :)

Litt vasking må til inni da :P

ta579s11956yywlcrhsg.jpg

Nye gulvteppet

u8sg7ek56huy7w17tm78.jpg

Må bare beklage for ekstremt råtten kvalitet på bildene :P Satser på å få tatt noen skikkelige bilder av interiøret/bilen om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dashboardet helt på plass! Hentet enda en ny pakke idag på postkonteret, så nå blir det bytting av gulvteppe :)

Litt vasking må til inni da :P

ta579s11956yywlcrhsg.jpg

Nye gulvteppet

u8sg7ek56huy7w17tm78.jpg

Må bare beklage for ekstremt råtten kvalitet på bildene :P Satser på å få tatt noen skikkelige bilder av interiøret/bilen om ikke så lenge.

Se der ja, dette blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay! så bra! Snart ligner bilen din på alle andre.... woohoo!

Haha, jævla tulling! :P Jeg HATER alt annet enn svart inni en E36, uansett hvor godt det uansett måtte se ut.. Uansett når jeg forhåpentligvis skal montere svart taktrekk, kanskje M3 Vader interiør, så passer det faen meg ikke med blått dashboard og blått teppe.. Eller HVA?

Men vet du hva? Jeg skal faktisk hive inn det gamle dashboardet og gulvteppe inn i kjelleren, så kan det ligge der til du skal ha deg E36 igjen, så kan du få deg en "one-of-a-kind" E36.. wooooooo!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...