Jokkke Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Hehe ja, heldig du Var så å si det eneste negative på bilen når jeg skulle kjøpe den, men fant ut at jeg ikke kunne gå glipp av denne bilen kun på grunn av at den hadde blått interiør. Jeg visste faktisk ikke at det gikk an å skifte alt dette før jeg hadde hatt bilen i 1-2mnd.. Ble ganske glad når jeg fant ut at det var mulig å skifte dashboard og gulvteppe Blir nok bra tilslutt inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Fikk gjort litt idag da! Blått dashboard ute! LITT shaky på hånden når jeg tok bildet.. Var jævlig kaldt ute Og der var det nye på plass! Takk til SondreV for innsats her og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Fikk gjort litt idag da! Blått dashboard ute! LITT shaky på hånden når jeg tok bildet.. Var jævlig kalt ute Og der var det nye på plass! liker! må få deg ratt med bmw merke i no så e det good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Blir M3 ratt med tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Hvor lang tid brukte du på det? Vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Brukte 3 dager på det, men har kun jobbet noen timer hver kveld Det er ikke vanskelig å ta det ut nei, trodde kanskje det skulle bli veldig vanskelig i begynnelsen, men det var faktisk ganske enkelt Litt krevende er jo det selvfølgelig, men noe absolutt alle kan klare Faktisk det mest krevende jeg slet med var vell å få ut CD-spilleren Sier litt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Ja fikk du ut cd spilleren tilslutt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Jess det gjorde vi! Etter at vi bokstavelig talt voldtok CD spilleren så fikk vi den ut tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Jess det gjorde vi! Etter at vi bokstavelig talt voldtok CD spilleren så fikk vi den ut tilslutt liker at du voldtar cd spilleren i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 Da var dashboardet helt på plass! Hentet enda en ny pakke idag på postkonteret, så nå blir det bytting av gulvteppe Litt vasking må til inni da Nye gulvteppet Må bare beklage for ekstremt råtten kvalitet på bildene Satser på å få tatt noen skikkelige bilder av interiøret/bilen om ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Da var dashboardet helt på plass! Hentet enda en ny pakke idag på postkonteret, så nå blir det bytting av gulvteppe Litt vasking må til inni da Nye gulvteppet Må bare beklage for ekstremt råtten kvalitet på bildene Satser på å få tatt noen skikkelige bilder av interiøret/bilen om ikke så lenge. Se der ja, dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Yay! så bra! Snart ligner bilen din på alle andre.... woohoo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Yay! så bra! Snart ligner bilen din på alle andre.... woohoo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Yay! så bra! Snart ligner bilen din på alle andre.... woohoo! Haha, jævla tulling! Jeg HATER alt annet enn svart inni en E36, uansett hvor godt det uansett måtte se ut.. Uansett når jeg forhåpentligvis skal montere svart taktrekk, kanskje M3 Vader interiør, så passer det faen meg ikke med blått dashboard og blått teppe.. Eller HVA? Men vet du hva? Jeg skal faktisk hive inn det gamle dashboardet og gulvteppe inn i kjelleren, så kan det ligge der til du skal ha deg E36 igjen, så kan du få deg en "one-of-a-kind" E36.. wooooooo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Yay! så bra! Snart ligner bilen din på alle andre.... woohoo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå