Gå til innhold

Min E36 Coupé '93 Solgt..

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Yay! så bra! Snart ligner bilen din på alle andre.... woohoo!

Haha, jævla tulling! :P Jeg HATER alt annet enn svart inni en E36, uansett hvor godt det uansett måtte se ut.. Uansett når jeg forhåpentligvis skal montere svart taktrekk, kanskje M3 Vader interiør, så passer det faen meg ikke med blått dashboard og blått teppe.. Eller HVA?

Men vet du hva? Jeg skal faktisk hive inn det gamle dashboardet og gulvteppe inn i kjelleren, så kan det ligge der til du skal ha deg E36 igjen, så kan du få deg en "one-of-a-kind" E36.. wooooooo!! 8)

5619967251_436a27d09b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jævla tulling! :P Jeg HATER alt annet enn svart inni en E36, uansett hvor godt det uansett måtte se ut.. Uansett når jeg forhåpentligvis skal montere svart taktrekk, kanskje M3 Vader interiør, så passer det faen meg ikke med blått dashboard og blått teppe.. Eller HVA?

Men vet du hva? Jeg skal faktisk hive inn det gamle dashboardet og gulvteppe inn i kjelleren, så kan det ligge der til du skal ha deg E36 igjen, så kan du få deg en "one-of-a-kind" E36.. wooooooo!! 8)

1+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AMEN TIL DEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt lat med å oppdatere for tiden, men har igrunn bare putlet med gulvteppe og dashboardet, og å få det på plass skikkelig :)

Mangler et par deler for at bilen er 100% innvendig da. Det jeg mangler er nye teppelister i svart, deksel under ratt i svart og en kant på passasjersiden i svart :)

Fant litt rust under gulvteppe når jeg tok det ut :( Men jeg fjernet all rusten som var der, det var ikke mye, men nok til at jeg gjorde noe med det :P

j1sainkqhpzaug1h0vpo.jpg

n2geuikijflikfold5ud.jpg

kda9lsf3rixcl19vlo23.jpg

tw77nwzblkakokkk86wz.jpg

bvaxluq3l4fwh17l0j4a.jpg

Trakk signalkabel til CD spilleren mens jeg like gjerne var i gang med å fjerne gulvteppe, trakk den skikkelig der tidligere kabler gikk, syns det ble ganske bra :)

Har også litt problemer noe "klikke" lyd inni, høres ut som det kommer i nærheten av speedometeret, vet ikke hva det er da, noen som har peiling? Skal nok finne ut av det selv da, men skader jo ikke å spørre her ;)

Men neste planer for bilen vet jeg faktisk ikke, får nesten bare se hva jeg har råd til, hehe... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare påpeke at bilen er komplett innvendig, og ikke slik som den er på bildene, de ble tatt igår kveld skjønner dere :) Gadd ikke ta nye bilder etter jeg var ferdig ikveld, var så jævlig kald på hendene :lol:[-X

Må si du har bedre skills i å oppdatere tråden din enn hva jeg og henrik var.

Sidelister og en midlertidig diffusor bak fikser du snart ;) da har du en så og si komplett!

Tar en tur og to bort nå før jul. henrik er vel tilbake om en god uke regner jeg med.

Hehe, viktig å oppdatere tråden :) Nå er jo kameraet til Henrik ødelagt da, så blir vel ikke mye gode vinterbilder av bilen :( Satser på å få tak i nytt brukt, eller å fikse det..

Jess, sidelister og en diffusor bak som midlertidig løsning hadde vært ganske fett :)

Frister litt å lage til US-look på fronten og, tenker da blinklys som lyser konstant, svakt, og xenon i grøftelys :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...