KrHeLl Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 fant du ut av klikke lyden? Er det relee klikkelyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 nope.. har ikke peiling på hva det kan være, har vært der en stund, men syns lyden begynte å komme oftere nå.. så var vist lyset i speedometeret gått, rart, det funket jo for en uke siden! høres veldig ut som relee klikkelyd ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 fant du ut av klikke lyden?Er det relee klikkelyd? Fant utav det. Var bare speedometeret som har litt dårlig kontakt eller noe slikt. Fordi klikkelyden sluttet når jeg plugget utav og inn igjen kontaktene og fikk lys på speedometeret Har også lagt til tre inspirasjonsbilder på første side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 gode inspirasjonsbilete... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Hva med at du får deg en ny BMW snart da Lars? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 hadde ikke vært feil det. Vi får se hvordan høsten blir. jobb og bolig står ganske sterkt på prioriteringslisten framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2011 Hehe du skal ha deg BMW snart, Lars Litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Hvorfor står det ikke HB (henrik birkeland) på de bildene? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2011 Fordi jeg tok de :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 og jeg heter jokke.... Neida Peace and love Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Pent, å vinterfelgene var jo veldig pene til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Fått lappen nå? når blir du å se i gatene i bergensområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2011 Får nok ikke lappen før om 1,5 år Er bare 16 år Ser vel den av og til når jeg er ute å øvekjører da.. Har sett din flere ganger på Nesttun når jeg venter på bussen (Går VG1 Slåtthaug) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Hvorfor har du kjøpt deg bil så tidlig? Er lite kult å la bilen stå i flere år før man kan bruke den. God tid til å få fin bil da, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå