Gå til innhold

Min E36 Coupé '93 Solgt..

Share

Anbefalte innlegg

Faen er mange som spør om akkurat det der :P

Bruker den flere ganger i uken, greit nok at jeg ikke kjører alene, men øvekjøring er helt greit. Og å ha bil som hobby allerede som 16 åring er en drøm som er gått i oppfyllelse, hvertfall når du har BMW. Det å lære seg å skru på bil i en alder av 16 er ganske greit, syns jeg da :) Er jo litt tøft å ha en ganske så fet bil til jeg har lappen og da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

150hk når man nettopp har fått lappen kan bli farlig, hehe. Men skjønner poenget, absolutt morro å drive på før man får lappen. Er vel ekstra morro å få lappen og vite at bimmern står hjemme å venter! :)

Ville senket den mer foran forresten, er litt mye luft mellom dekk og hjulbue der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

150hk når man nettopp har fått lappen kan bli farlig, hehe. Men skjønner poenget, absolutt morro å drive på før man får lappen. Er vel ekstra morro å få lappen og vite at bimmern står hjemme å venter! :)

Ville senket den mer foran forresten, er litt mye luft mellom dekk og hjulbue der. :)

150hk kan bli farlig hvis du bruker de hestekreftene feil ja, men jeg har nok tenkt å ta det pent og rolig, syns det blir for dumt å begynne å grisekjøre for å så miste lappen etter kun noen uker/måneder.

Mer senk kommer, har innsett at den fortsatt er ganske høy både foran og bak.. Blir vel coilovers når jeg skaffer meg nye felger til sommeren :D

neida, er ikke noe dumt i og kjøpe bil tidelig! kjøpte meg bil da jeg akkurat hadde fylt 15, har den enda :) er bare bra og ha en bil man kan øveleseskjøre med osv :)

er selv bare 17, bursdag i juni.. så vet hvordan du har det..

150 hk til og starte med går nok helt fint :)

Sant! Det å bli vant til å kjøre førstebilen sin er ganske greit, syns jeg :) Hehe, ligger et år foran meg du da, ja, det kribler jo selvfølgelig litt ekstra i fingrene når du har BMW stående i garasjen, men må nok bare vente :)

150hk er helt ypperlig til førstebil, går helt greit. :D Din Alpina B10 derimot.. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker sikkert helt gull som førstebil det der Jokkke! Iallefall når du får brukt den regelmessig under opplæring med kyndige personer. Er jo litt fint at disse kreftene må man jobbe med å få fram, ikke noe turbotull som kommer plutselig på 2000rpm.

Misunner deg ikke ventetiden fram til lappen er i boks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Funker sikkert helt gull som førstebil det der Jokkke! Iallefall når du får brukt den regelmessig under opplæring med kyndige personer. Er jo litt fint at disse kreftene må man jobbe med å få fram, ikke noe turbotull som kommer plutselig på 2000rpm.

Misunner deg ikke ventetiden fram til lappen er i boks!

Ja, beste førstebilen! :) Er en stund å vente ja...

Har forresten fått tak i nye skilter til bilen da :) Kjøpte plastskilter, siste dagen før plastskiltene gikk ut! [-o< Ble ganske bra, kommer med et bilde imorgen!

Her er en link til noen bilder som ble tatt av bilen for en liten stund siden :)

viewtopic.php?f=6&t=212467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Har forsåvidt funnet noen som selger disse delene, men de skal ha litt mye for de, også blir frakten på litt og, passer jo bra ut du bor i Bergen. :) Du har vel ikke armlene i skinn på denne og? [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dessverre, ingen armlene...

Skal få det billig, er ikke som alle de andre som tror de selger gull.... Er ikke høydejustering på rattet, men er vel kun den lille biten på dekselet under rattet som er forskjellig?

Gi en lyd om du er ute etter andre deler også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...