Gå til innhold

Min E36 Coupé '93 Solgt..

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja forsikring og slikt koster jo noen kroner også. Har jeg forstått det rett at du ikke har lappen enda? Er nok best å få seg noen år bak rattet på en litt roligere bil først, selv om e36m3 ikke akkurat er noen udetonert atombombe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forsikring og slikt koster jo noen kroner også. Har jeg forstått det rett at du ikke har lappen enda? Er nok best å få seg noen år bak rattet på en litt roligere bil først, selv om e36m3 ikke akkurat er noen udetonert atombombe.

Jepp, har ikke lappen enda. Sikkert ikke så lurt å ha M3 som førstebil, selvom jeg tror jeg hadde klart å kontrollere meg med M3.. Jeje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Byttet om til baklykter med oransje blink idag, og fikk satt på reservehjulet da jeg har klart å kjøre på en skrue i bakdekket.. Skal ut å polere hjulbrønnen nå :D

s5jjlie0x9nw0nlxgs1r.jpg

c08wyijkrqgnvnamdsa0.jpg

Skal få kjøpt oransje blinklys foran og på siden også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt de. Klipsene knakk, relativt dårlige greier. Måtte kjøpe nye orginale klips på gs etterpå...

Ville kjøpt nye orginale lister enn brukte orginale. De orginale er festet på en skinne som ofte ruster osv...

Evt hør med Grade Trade (finn.no) som holder til på Kokstad. Han har ihvertfall til 4dørs til 700,-

Han hadde til coupe før, mulig han har liggende eller kan skaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt de. Klipsene knakk, relativt dårlige greier. Måtte kjøpe nye orginale klips på gs etterpå...

Ville kjøpt nye orginale lister enn brukte orginale. De orginale er festet på en skinne som ofte ruster osv...

Evt hør med Grade Trade (finn.no) som holder til på Kokstad. Han har ihvertfall til 4dørs til 700,-

Han hadde til coupe før, mulig han har liggende eller kan skaffe.

Høres ut som originale lister er bedre ja.. Men har lest på forumet at folk som kjøper originale lister, der klipsene ikke passer og at de må selv modifisere klipsene for å passe..

Sendte en e-mail til Grade Trade og, er jo rett borti strøket fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...