Gå til innhold

Min E36 Coupé '93 Solgt..

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, kjører den stilen nå i første omgang, har tenkt litt på sotete blinkers rundtom, ser ganske fett ut.. Kan evt. kjøre noe Lamin-X på blinklysene.

De andre baklyktene var full i dogg og faenskap, gummien var helt morken og ekkel.. Så det var nok på tide å bytte de, vedder en tusenlapp på at det var uorginale M3 baklykter.

Ellers har jeg funnet ut at jeg skal ha GS Retro felger i 8" og 9" til sommeren.. Hadde jo også vært fett og lakke senteret i Nogarosilver.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på M3 lykter og vanlig E36 lykter? Kjøpt deg heller ett sikkerlig sett med felger ikke replika ;)

Skrev M3 baklykter, vet det ikke heter det.. Men det er altså Hvite/Røde baklykter..

Skikkelig sett med felger er jo drømmen, men har dessverre ikke penger nok til å kjøpe meg noe ekte felger. Uansett syns jeg GS felgene er veldig fin, og ikke minst billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på M3 lykter og vanlig E36 lykter? Kjøpt deg heller ett sikkerlig sett med felger ikke replika ;)

Skrev M3 baklykter, vet det ikke heter det.. Men det er altså Hvite/Røde baklykter..

Skikkelig sett med felger er jo drømmen, men har dessverre ikke penger nok til å kjøpe meg noe ekte felger. Uansett syns jeg GS felgene er veldig fin, og ikke minst billig.

ting koster penger ja. men GS retro felga koster faktisk litt de også ;) hvordan er kvaliteten på de da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ting koster penger ja. men GS retro felga koster faktisk litt de også ;) hvordan er kvaliteten på de da?

Prisen er jo rundt 9-10 000kr inkl dekk.. Akkurat det jeg har tenkt å bruke på felger/dekk, i denne omgangen. Har ikke allverdens med penger da jeg er 16 år :P

Kvaliteten regner jeg med er bra, har ikke hørt annet enn positivt om felgene. Kan tenke meg at det er mye av samme kvaliteten som Speedtech sine BBS kopier, som parts&retards selger, og de har jo fått god kritikk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel billig dekk? sånne som er ræva på våt føre... og du ender opp med å måtte kjøpe ny front :lol:

Haha gjer no faen, har ikke råd til bedre :P Er Sonar dekk så crap? :D

om du trenger m3 side lister kan du ta å høre med nsr her på forumet =)

han har somregel det du trenger og litt mer =)

Hehe, har fått tak i M3 sidelister fra Ay80 :) Venter bare på å motta de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...