Thewiz Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Jeg har 9" ET20 bak på min og det går fint med 215/40 dekk. Jeg har ikke vasla og det subber ikke selv med lav bil. Subber litt i krappe svinger og slikt, men ikke noe å tenke over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 ET45 og masse dekk er for pussies 9" ET20 går meeget bra det, om jeg må valse litt bak er vel ikke det noe krise. Fyller ut hjulbuen med ET20 Må få solgt Bilstein senkesettet mitt slik at jeg får kjøpt JOM coilovers, angrer på at jeg ikke kjøpte det i første omgang.. Noen som har lyst på Bilstein B10? Skrik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Send pm til roge36r, han er ute etter vanlig senkesett, og skal bytte ut coiloversne. Kanskje dere lager en fin fin deal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Takk for tipset! Sender han en PM nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Nye felger er bestilt, GS Retro med 8" foran og 9" bak, ET20. Får felgene fredag neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Takk for tipset! Sender han en PM nå har du coilovers tl salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 disssa fegene e nice!q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Gleder meg til å se dem på bil Jokkke, dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Takk for tipset! Sender han en PM nå har du coilovers tl salgs? Jeg har et 60/40 bilstein senkesett tilsalgs, intr? Bilen din trenger seeenk http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=34498622 disssa fegene e nice!q De er meeget nice Gleder meg til å se dem på bil Jokkke, dette blir bra! Blir bra dette ja Trengte noen nye felger på bilen, 7,5" ET38 er ikke mye å skryte av nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 ja jeg trenger senk!! men er intrisert i coilovers desverre:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Hehe, det blir bra. Jeg vil anbefale 205/40 foran og 215/40 bak. Da får du en fin strekk, samt at du ikke trenger å valse mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Hehe, det blir bra. Jeg vil anbefale 205/40 foran og 215/40 bak. Da får du en fin strekk, samt at du ikke trenger å valse mye. Bestilte dekk også, Sonar 205/40 og 215/40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Sweet Du må forresten ordne deg coilovers før du setter på de hjula. På min bil så det helt latterlig ut med 60/40 senk. Hadde 10cm wheelgap rundt hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Sweet Du må forresten ordne deg coilovers før du setter på de hjula. På min bil så det helt latterlig ut med 60/40 senk. Hadde 10cm wheelgap rundt hele bilen Er det såpass gale altså? Faan må få solgt senkesettet mitt nå da Blir vel JOM coilovers på bilen, tenker jeg. Har du noen bilder av hjulene på med 60/40 senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Det så ganske så retard ut bak må jeg si. Jeg har dessverre ikke noe bilde av dette. Men du får jo se når du mottar felg/dekk. Har du 40 senk bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå